راه‌اندازی سامانه مدیریت یادگیری دروس برای دروس حضوری دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1398/8/19 | 

به اطلاع اساتید محترم و دانشجویان گرامی می‌رساند «سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ویژه دروس حضوری» از آبان ۹۸ توسط مرکز  فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی شده و برای بهره‌برداری در اختیار مرکز آموزش‌های الکترونیکی و آزاد دانشگاه قرار گرفته‌است. کلیه دروس دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه از ترم جاری که اطلاعات آنها در پورتال دانشگاه وجود دارند، به همراه لیست دانشجویان در این سامانه ثبت شده اند.
با مراجعه به آدرس https://courses.aut.ac.ir و انتخاب گزینه ورود به سامانه با استفاده از نام کاربری و پسورد پورتال آموزشی دانشگاه درس‌های ترم جاری قابل دسترسی خواهند بود. این سامانه مبتنی بر پلاتفرم مودل می‌باشد و  برای تعامل غیر همزمان استاد و دانشجو طراحی شده‌است.
قابلیت‌های گسترده این سامانه شامل  به اشتراک‌گذاری محتوا و منابع درسی، اطلاع‌رسانی به دانشجویان، ساماندهی تحویل به موقع تمرین‌ها و نمره دادن به تمرین‌ها، برگزاری آزمون و کوییز، تالار گفتگو، تعریف مبحث درسی و پشتیبان‌گیری و بازنشانی محتوی دارد. برای تدریسیار نیز دوره مربوطه تعریف شده‌است، ضمنا استاد درس می‌تواند در قسمت "کاربران" کاربر جدیدی را به عنوان حل تمرین با سطح دسترسی مشابه استاد ثبت نام نماید.
این سامانه محیط کاربری ساده‌ای دارد. لطفا برای آشنایی بیشتر  به ویدیوی آموزشی در صفحه ورود به سامانه مدیریت یادگیری مراجعه فرمایید و در صورت بروز سوال یا اشکال با کارشناس مرکز آموزش‌های الکترونیکی و آزاد به شماره  ۶۴۵۴۵۴۹۵ و یا ایمیل azad.autaut.ac.ir  تماس حاصل فرمایید.
آدرس سامانه: https://courses.aut.ac.ir