کسب مقام قهرمانی در مسابقات فوتبال المپیاد درون دانشگاهی

 | تاریخ ارسال: 1395/12/11 | 

مسابقات فوتبال المپیاد درون دانشگاهی در تاریخ سه شنبه ۹۵/۱۲/۳ در ساختمان تربیت بدنی دانشگاه آغاز شد و با حضور نمایندگان هر دانشکده قرعه کشی انجام گرفت. بر این اساس دانشکده مدیریت در گروه ۱ با دانشکده های عمران، ریاضی و واحد ماهشهر هم گروه شد.

اولین مسابقه این تیم در روز پنج شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۵ در ساعت ۱۱:۳۰ با دانشکده عمران برگزار شد که در این مسابقه دانشکده مدیریت با تک گل آقای احسان دبیران موفق به شکست حریف خود شد.

در دومین مسابقه، این تیم در روز شنبه ۹۵۱۲/۷ در ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف تیم واحد ماهشهر رفت که در این مسابقه بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

در سومین مسابقه و آخرین مسابقه از دور گروهی در روز یکشنبه ۹۵/۱۲/۸ تیم مدیریت موفق شد حریف خود دانشکده ریاضی را با نتیجه قاطع ۷ بر صفر از پیش رو بردارد. در این بازی احسان دبیران ۳ گل، وحید رشیدی ۲ گل و سعید منصورزاده و ابراهیم علوی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

پس از پایان دور گروهی مسابقات، دانشکده مدیریت با ۶ امتیاز به عنوان تیم اول گروه به دور بعد صعود کرد.

در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی در تاریخ سه شنبه ۹۵/۱۲/۱۰ در ساعت ۱۵ این تیم به مصاف تیم دانشکده مکانیک رفت، که در این مسابقه پس از تساوی صفر- صفر در وقت قانونی بازی، در ضربات پنالتی، تیم مدیریت، حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.

و در مسابقه پایانی که در روز چهارشنبه ۹۵/۱۲/۱۱ در ساعت ۱۲ برگزار شد، دانشکده مدیریت با دانشکده معدن و متالوژی رو به رو شد که در این مسابقه پس از تساوی ۱-۱ دو تیم در وقت قانونی و گلی که توسط احسان دبیران برای دانشکده مدیریت زده شد، در ضربات پنالتی و با درخشش دروازبان تیم، ابراهیم علوی، دانشکده مدیریت موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ و در مجموع ۶ بر ۵ حریف خود را شکست داده و عنوان قهرمانی این سری از مسابقات را از آن خود کند.


 


دفعات مشاهده: 879 بار   |   دفعات چاپ: 179 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر