اعطای مدارک دانش‌پذیران نخستین دوره آموزشی مدیریت اجرایی

 | تاریخ ارسال: 1397/2/19 | 

آیین اعطای مدارک دانش‌پذیران‌ نخستین دوره مدیریت اجرایی (MBA) که با همکاری‌ دانشکده مدیریت،علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط مرکز آموزش اتاق تهران برگزار شد، روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه  ۱۳۹۷برگزار ‌گردید.

در این دوره آموزشی که از فروردین تا دی ماه سال ۱۳۹۶برپا بوده است، ۱۴ دانش‌پذیر شرکت کرده‌ و تحت آموزش قرار گرفته‌اند. این دوره آموزشی پس از آن برگزار شد که اتاق تهران با انعقاد تفاهمنامه‌ای در سال ۱۳۹۴ همکاری‌های آموزشی خود را با‌ دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز کرد.اکنون و با پایان یافتن نخستین دوره مدیریت اجرایی (MBA) در اتاق تهران، در مراسمی مدرک مورد تایید دانشگاه صنعتی امیرکبیر و اتاق تهران به دانش‌پذیرانی که توانسته‌ بودند با موفقیت این دوره را پشت سر بگذرانند، اعطا گردید.

در این مراسم مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران و سیداحمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر حضور پیدا کردند و طی سخنانی در مورد اهمیت و لزوم آموزش و رابطه بخش خصوصی و دانشگاه صحبت می‌کنند. هم‌چنین ناصر عندلیب، رئیس مرکز آموزش اتاق تهران از نحوه تدوین درس و برنامه در این دوره می‌گوید و سه تن از دانش‌پذیران برگزیده نیز تجربه گذراندن این دوره آموزشی را توصیف می‌کنند.

آقای دکتر معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اتاق تهران به واسطه اهتمام ویژه به مقوله بازآموزی و برگزاری دوره‌های تخصصی برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی، گفت: سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی در عصر کنونی به قدری پر شتاب است که نیاز به بازآموزی افراد به طور جدی احساس ‌می‌شود و باید به صورت مداوم به روز بود و همگام به دنیا پیش رفت، از این رو توجه به برگزاری دوره‌های تخصصی و بازآموزی افراد ضروری است که در این مسیر اتاق بازرگانی تهران گام‌های ارزنده ای برداشته است.

سید احمد معتمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر دنیا دانشگاه‌های نسل سوم را تجربه ‌می‌کند، افزود: نسل جدید دانشگاه‌ها علاوه بر توسعه علم، به سمت کاربردی شدن نیز گام برداشته‌اند و شاخص اول این دانشگاه‌ها، میزان قراردادهای صنعتی منعقد شده از طرف این مراکز آموزشی است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اینکه برنامه‌ راهبردی این دانشگاه نیز بر این منوال تدوین شده است، افزود: طی سه سال اخیر، حجم قراردادهای صنعتی دانشگاه پلی تکنیک تهران دو برابر افزایش یافته است.در ادامه ایشان بر تعامل مراکز آموزشی و دانشگاه‌های کشور با دنیا تاکید کرد و با بیان اینکه دانشگاه‌های کشور باید به منابع قوی علمی دنیا متصل شوند، افزود: از دیگر برنامه‌های راهبردی دانشگاه پلی‌تکنیک تهران، ایجاد پردیس‌های مدیریت با همکاری دانشکده‌های صنایع و مدیریت و نیز با اتاق بازرگانی است.

 در این مراسم سه تن از دانش آموختگان دوره مدیریت اجرایی (MBA) به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و برگزاری این دوره را برای مدیران و کارشناسان ارشد بنگاه‌های بخش خصوصی بسیار مفید و کاربردی ارزیابی کردند. در پایان این نشست مدارک دانش‌پذیران توسط رییس اتاق تهران و رییس دانشگاه امیرکبیر به آنها اهدا شد.

 


دفعات مشاهده: 451 بار   |   دفعات چاپ: 49 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر