تور مطالعاتی دانشگاه هنگ کنگ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 | تاریخ ارسال: 1397/8/20 | 

دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مدت دو روز در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۷، میزبانی هیأتی از دانشجویان MBA دانشگاه هنگ کنگ را داشت.

در صبح روز شنبه، ۱۹ آبان و در افتتاحیه این تور مطالعاتی، جناب آقای دکتر محسن اکبرپور شیرازی، ریاست محترم دانشکده، ضمن عرض خوش آمد گویی به میهمانان هنگ کنگی، در خصوص فعالیت های دانشگاه و دانشکده بیاناتی اظهار نمودند. نوبت دوم سخنرانی ها با ارائه جناب آقای دکتر محمد مهدی لطفی هروی عضو محترم هیات علمی دانشکده مدیریت، علم و فناوری در خصوص” تغییرات در جامعه ایران طی ۴۰ سال گذشته از نظر بخش های سیاسی، اقتصادی و دیپلماسی” و نیز ارائه جناب آقای دکتر محمد کدخدایی و دکتر فرهاد جوانبخت خیرآبادی عضو محترم هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با موضوع” ریشه های تاریخی روابط ایران و چین” ادامه یافت.

عصر همان روز، دو بازدید از شرکت های صنعتی شامل شرکت فرآب (مجری طرح های آب و انرژی) و شرکت پتروپارس صورت گرفت که مدیران محترم مجموعه ها در خصوص پیشینه شرکت ها، توانمندی های بالقوه و بسترهای همکاری با دیگر کشورها مطالبی را ارائه نمودند.

روز دوم یا روز پایانی بازدید از صبح روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه با ارائه سخرانی جناب آقای دکتر  فریدون وردی نژاد، سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در کشور چین با موضوع “روابط اقتصادی بین ایران و چین از گذشته تا به امروز” و نیز سخنرانی جناب آقای دکتر فرشاد مقیمی، عضو محترم هیئت مدیره و معاون سازمان صنایع کوچک پیرامون “توسعه SME و سیاست صنعتی در ایران” آغاز گردید.

در نوبت عصر همان روز، برنامه بازدید از کارخانه صنعتی سدید (تولید کننده انواع لوله های فولادی برای پروژه های ملی خطوط انتقال گاز، نفت و آب) و کارخانه شرکت الکتروژن ( بزرگترین تولید کننده الکتروموتور در ایران) در دستور کار قرار گرفتند که ضمن آشنایی هیأت هنگ کنگی با خطوط و نحوه تولید در هردو کارخانه، با توانمندی های آن ها  به عنوان نماینده صنایع ایران، آشنا شدند.

در پایان، گواهی نامه پایان دوره به همراه هدایایی به میهمانان تقدیم گردید.


 


دفعات مشاهده: 1202 بار   |   دفعات چاپ: 352 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر