برگزاری ایده‌بازار

 | تاریخ ارسال: 1400/11/11 | 
برگزاری ایده‌بازار "مهندسی عمران و محیط زیست"، به همت مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مهلت برای ثبت نام و ارسال طرح‌ در ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست: ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰
 
رویداد ملی ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست، به همت مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مرکز تبادل فناوری ایده‌بازار امیرکبیر و همچنین با حمایت جمعی از انجمن ها و شرکت های مطرح این حوزه برگزار می شود.
با توجه به گسترش روز افزون مفهوم کارآفرینی و توسعه اکوسیستم استارت‌آپی و همچنین نیاز صنعت مهندسی عمران کشور به یک تحول بزرگ از لحاظ ورود تکنولوژی‌ها و مصالح نوین به این صنعت، شناسایی فناوری‌ها و نوآوری‌ها و همچنین تیم‌ها و شرکت‌های فناورمحور در این حوزه از ضروریات کنونی است. از طرفی با توجه به بازار کار مناسب شناسائی دانشجویان و فارغ التحصیلان خلاق و نوآور لازمه رشد شرکت های دانش بنیان در تمامی شاخه های مهندسی عمران است. همچنین یکی از اهدف این ایده بازار، حمایت جهت توسعه، بهره برداری و تجاری‌سازی ایده های نو می باشد.
 
محورهای مطرح شده در این ایده بازار در چهار بخش ۱- خاک، ژئوتکنیک و راه و ترابری، ۲- مهندسی و مدیریت ساخت، ۳-سازه و زلزله و ۴-آب و محیط زیست می باشد.
از جمله امتیازات فناوران منتخب در این رویداد، می‌توان به حمایت های مادی و معنوی و کمک به توانمندسازی فناوران و توسعه محصول اشاره نمود.
فناوران محترم، اساتید، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و فناور محور سراسر کشور، جهت کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با فرآیند رویداد و همچنین جزئیات محورها و ارسال طرح می‌توانند به تارنمای رویداد به نشانی https://ideasbazaar.ir/civileng-event/ مراجعه نمایند.
علاقه مندان، حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ می‌توانند جهت ارسال طرح های فناورانه خود را در حوزه های رویداد اقدام کنند.
 
جهت اطلاع از برگزاری وبینار " کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای استارتاپی در حوزه عمران و محیط زیست" کلیک فرمایید.
 

دفعات مشاهده: 730 بار   |   دفعات چاپ: 66 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر