نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی دانشگاه ها و وزارت علوم برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/5/26 | 
نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی وزارت علوم و دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی وزارت علوم و دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مهندس بهنام صبوحی مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ظرفیت های رفاهی خوبی در دانشگاه ها وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها به صورت اشتراکی استفاده کرد.
دکتر محمد افکانه مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم نیز در این نشست افزود: سه ماه پیش جلسه ای با ۸ دانشگاه داشتیم و در آن نشست موضوع رفاه خانواده آموزش عالی مطرح و بررسی شد.
وی تاکیدکرد: برنامه ریزی در حوزه رفاهی برای تمامی خانواده آموزش عالی شعار ما است و در این راستا فعالیت خواهیم کرد.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم خاطرنشان کرد: سال های سال است که به دلایل ساختاری ،در حوزه رفاهی بصورت جزیره ای عمل کردیم که این رویه باید اصلاح شود و برنامه ریزی ها برای خانواده وزارت علوم مورد توجه قرارگیرد.
دکتر افکانه خاطرنشان کرد: برنامه داریم این نشست ها به صورت مستمر برگزار شود تا بتوانیم از تجربه های دانشگاه ها در حوزه رفاهی استفاده کنیم. 
وی عنوان کرد: در این نشست ایده های خوب دانشگاه ها مطرح و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تاکید کرد: تلاش می کنیم در حوزه مسائل رفاهی به قشر ضعیف تر دانشگاه ها توجه بیشتری شود و به نحوی این موارد اجرا شود که شان افراد حفظ شود.
مهندس پیام مرادی مشاور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم نیز در این نشست گفت: ارتباط با دانشگاه ها یکی از اولویت است چراکه از این طریق می توان ایده ها، چالش ها و موفقیت های دانشگاه ها در حوزه رفاهی را بیان کنیم.
وی تاکید کرد: برنامه داریم در حوزه رفاهی یک هم افزایی ایجاد کنیم تا بتوانیم از ظرفیت های دانشگاه ها به صورت اشتراکی استفاده کنیم.
مشاور معاون اداری  مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار داشت:  نمی خواهیم به صورت جزیره ای عمل کنیم بلکه برنامه داریم با به اشتراک گذاشتن تمامی امکانات زمینه استفاده امکانات از سوی خانواده آموزش عالی را فراهم کنیم.