برگزاری آیین نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 | تاریخ ارسال: 1401/11/3 | 

آیین نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : خانم دکتر عزیزه جوادی دبیرمراسم نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ در کشورگفت : این مراسم روز ۱۱ بهمن ماه سالجاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه  دانشکده مهندسی پلیمر و رنگدانشگاه صنعتی امیرکبیر ، مادر این رشته در کشور است گفت : این مراسم با هدف تجلیل از بنیانگذاران و پیشکسوتان دانشکده که برای ایجاد و توسعه  رشته و دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ تلاش زیادی نموده اند برگزار می شود.
استاد دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآورشد : این مراسم نکوداشت با حضور جمع زیادی از دانشگاهیان و مدیران صنایع و دانشجویان مهندسی پلیمر و رنگ برگزار می شود.
دکتر جوادی افزود : در این مراسم همچنین از کتابی با عنوان "کارستان" رونمایی خواهد شد.
این کتاب حاصل روایت‌های اساتید پیشکسوت این دانشکده درخصوص تاریخچه تاسیس دانشکده است.
وی خاطر نشان کرد: دانشکده مهندسی پلیمر نقش مهمی در تربیت نیروهای متخصص این رشته داشته و امروزه حضور دانش آموختگان مهندسی پلیمر در رده‌های بالای دانشگاهی و صنعتی پلیمر و رنگ داخل و خارج کشور کاملا مشهود است؛ رشته مهندسی پلیمر و رنگ نیز نقش اساسی در پیشرفت صنایع کشور و کارآفرینی داشته است و گسترش روزافزون این رشته و تاسیس دانشکده‌ها، پژوهشگاه ها و پژوهشکده های مختلف مرتبط با آن در تمامی نقاط کشور، موید این مطلب است.
دبیر آیین نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ گفت :  یکی از اهداف مهمی که در کنار قدردانی از بنیانگذاران و پیشکسوتان دانشکده مهندسی  پلیمر و رنگ دنبال می شود، ایجاد همدلی ، ارتباط و همکاری‌های موثرتر با تمامی دانش آموختگان این رشته که هم اکنون در دانشگاهها و صنایع کشور مشغول به خدمت رسانی هستند می‌باشد.
گفتنی است : این مراسم روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.