اطلاعیه تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی در ایام نوروز۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1401/12/3 | 
اطلاعیه تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی در ایام نوروز۱۴۰۲

ضمن تبریک سال نو به عموم دانشجویان خوابگاهی به اطلاع می‌رساند، با توجه به تعطیلی کلیه خوابگاه‌ها در بازه ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ (ساعت ۲۲) لغایت ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ (ساعت ۸)، توجه دانشجویان محترم خوابگاهی به نکات زیر ضروری است:
۱. قبل از ترک اتاق، نسبت به نظافت کامل آن (تخلیه سطل زباله و ...) اقدام نمایید.
۲. به دلیل انجام عملیات سم‌پاشی عمومی، کلیه وسایل زیر تخت‌ها می بایست جمع‌آوری و بر روی تخت قرار گیرد. همچنین هیچ گونه مواد خوراکی و فاسدشدنی در داخل کابینت‌ها و اتاق‌ها وجود نداشته باشد.
۳. در صورتی که اتاقی دچار مشکل ساس می باشد، امکان انجام سمپاشی مخصوص ساس برای اتاق مذکور در ایام تعطیلات وجود خواهد داشت. لذا ضروری است در این خصوص با سرپرست ساختمان خوابگاه هماهنگی لازم به عمل آید.
۴. در ایام تعطیلات، تمامی یخچال و فریزرها خاموش خواهند بود. لذا مواد غذایی خود را مصرف نموده، در غیر این صورت تمامی لوازم داخل یخچال‌ها  و فریزرها  در بازه تعطیلات تخلیه و امحاء می‌گردد.
۵. اگرچه این اداره کلیه اقدامات تأمینی و حفاظتی را در ایام تعطیلات بکار خواهد گرفت لیکن خواهشمند است از نگهداری اقلام ارزشمند (مادی-معنوی) در داخل اتاق در این ایام جداً پرهیز نموده و در هنگام ترک خوابگاه حتماً درب اتاق خود را قفل نمایید، لازم به ذکر است که اداره امورخوابگاه ها هیچگونه مسئولیتی درقبال فقدان وسایل دانشجویان برعهده نخواهد داشت.
۶. حتما از وجود کلید یدک اتاق خود در انتظامات خوابگاه اطمینان حاصل کنید، در غیراینصورت مسئولیت عدم سمپاشی اتاق بر عهده سکنه آن اتاق خواهد بود.
۷. دانشجویان بین الملل که در ایام عید امکان ترک خوابگاه را ندارند جهت دریافت نامه تردد تا ۱۵ اسفند ماه به اداره امورخوابگاه ها جناب آقای پیرحسینیان مراجعه نمایید.
۸. طبق روال سالیانه تمام فرش‌های خوابگاه‌ها با هماهنگی سرپرست ساختمان جهت شستشو در تاریخ ۲۳ اسفندماه جمع آوری خواهد شد و در فروردین ماه تحویل اتاق‌ها می‌شود. لذا خواهشمند است دانشجویان محترم کمال همکاری با سرپرستان ساختمان داشته باشید.
 
اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر