پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزاری رویدا استعدادیابی گیم جم اردوی بازی سازی رایانه ای

 | تاریخ ارسال: 1401/12/20 | 

رویداد استعدادیابی گیم جم اردوی بازی­سازی رایانه­ای در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه برگزار شد

اردوی آموزشی بازی سازی رایانه ای به مدت ۶ روز از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۹ اسفند ماه در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جزیره کیش برگزار شد.

این اردو در دو بخش آموزشی و استعدادیابی، طراحی و برنامه ریزی شده است. در بخش اول که با حضور اساتید بنیاد ملی بازی های رایانه ای به مدت ۴ روز به طول انجامید، شرکت کنندگان با مفاهیم و ادبیات کلی صنعت بازی سازی آشنا شده و سپس با استفاده از یکی از موتورهای بازی سازی، طراحی و ساخت انواع حرکت ها در یک بازی و نحوه استفاده از ابزارهای موجود در این موتور بازی سازی آموزش داده شد. آموزش های ارائه شده این توانمندی را از لحاظ فنی در شرکت کنندگان برای ساخت یک بازی ایجاد می نماید.
شرکت کنندگان پس از طی دوره آموزشی در ۲ روز پایانی با بهره گیری از آموزش ها و راهنمایی اساتید در تیم های ۴ نفره اقدام به ساخت یک بازی بر اساس یک سناریو که توسط اعضای تیم در نظر گرفته می شود، می نمایند که خلاقیت، نوآوری و قدرت ایده پردازی شرکت کنندگان در این مرحله نقش مهمی را ایفا می نماید. تشکیل تیم و همکاری در آن با هدف انجام یک پروژه مشترک، منجر به افزایش مهارت های کار گروهی شرکت کنندگان خواهد شد. در ادامه تیم ها، بازی های ساخته شده خود را تکمیل و با رفع نواقص آن اقدام به ارائه آن خواهند نمود و بازی های ساخته شده در قالب پروژه های گروهی توسط داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در پایان به ۳ تیم برتر، هدایای نفیسی ارائه می شود. همچنین به تمامی شرکت کنندگان گواهی نامه شرکت در این دوره آموزشی از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بنیاد ملی بازی های رایانه ای اعطا خواهد گردید.
در مراسم اختتامیه که با میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، مدیران و دست اندکاران برگزاری این بوت کمپ، سرکار خانم فرزانه شریفی معاون آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای، جناب آقای مهندس حیدری مدیر تسهیل تولید و صنایع، جناب آقای دکتر بهرام پور رییس آموزش و پرورش، دکتر طهماسب پور مدیر فناوری اطلاعات کیش، مدیران مدارس و هنرستان های منطقه آزاد کیش و تعدادی از اولیا دانش آموزان حضور داشتند.

 


 

  

کلیدواژه ها: دانشگاه صنعتی امیرکبیر | بوت کمپ بازی سازی | بنیاد ملی بازی های رایانه ای | بوت کمپ بازی سازی برای اولین بار در کیش |