دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت برگزار می‌‍شود

 | تاریخ ارسال: 1402/1/28 | 

دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت  ۹الی ۱۰ خردادماه به همت دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : این رویداد با همکاری دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف و با کارگزاری مرکز تبادل فناوری ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ۹ الی ۱۰ خرداد سال جاری در محل مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار خواهد شد.
هدف از این رویداد شناسایی و تجاری سازی محصولات و یا خدمات فناورانه در سه حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل و خوراک و نوشیدنی، می باشد. 
این رویداد با موضوعات ، جذب و شناسایی طرح های فناورانه جهت تجاری سازی،  نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و فعال،   رونمایی از محصولات فناورانه،   نشست‌های تخصصی،  دوره های توانمندسازی و بازآموزی گفتمان سلامت محور برگزار می شود.
گفتنی است : مهلت ارسال طرح ها  تا ۱۵ اردیبهشت سالجاری می باشد و علاقه مندان اعم از فناوران و شرکتهای فعال صنعتی جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به تارنمای Health.ideasbazaar.ir مراجعه نمایند و یا با (دبیرخانه رویداد) ویا با شماره های ۶۶۱۷۵۹۳۷- ۰۲۱و ۰۹۱۹۷۳۴۹۲۷۹ تماس حاصل نمایند.
دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرایی سازی و تحقق شعار سال و با هدف "مهار تورم و رشد تولید" محصولات و یا خدمات فناورانه سلامت محور اقدام به برگزاری "دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت" نموده است.
پوستر را در ادامه ملاحظه نمائید: