پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر اولین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران)

 | تاریخ ارسال: 1402/2/12 | 
«اولین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران)» را با مشارکت "بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی" ، "کمیته امداد امام خمینی (ره)" و "بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)"  ، را از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌نماید. این نمایشگاه در ۵ بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی / کشاورزی، دامپروری و شیلات / ماشین آلات کوچک مقیاس (جهت ایجاد اشتغال) / سلامت، بهداشت و توانبخشی / فناوری‌های آموزشی در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.
 

از اهداف اصلی این نمایشگاه، کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان،فناور و خلاق برای پاسخ به چالش‌ها، ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های مذکور توسط نهادهای محرومیت زدا، گروه های جهادی و خیرین می باشد.
ثبت نام در این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ فروردین آغاز و تا ۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. متقاضیان حضور در نمایشگاه باید به منظور ثبت‌ نام از نشانیhttps://abadiranexpo.ir/sign-up اقدام نمایند و مراحل ثبت ‌نام را تکمیل نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ستاد برگزاری این نمایشگاه به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۲۹۳۰ تماس حاصل نمایید