رئیس اداره رفاه اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به ارائه خدمات رفاهی به کارکنان این دانشگاه گفت: اعطای تسهیلات قرضالحسنه به کارکنان و ارائه وام خرید و ودیعه مسکن اعضای هیأت علمی از جمله خدمات رفاهی است که از سال گذشته تاکنون به جامعه دانشگاهی امیرکبیر اعطا شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهندس محمد مهدی طالبی به تشریح برنامههای فوق برنامه این دانشگاه در سال جاری اشاره کرد و گفت: ایجاد کارگروه تخصصی برای انعقاد قرارداد با بیمه تکمیلی، راه اندازی مهدکودک دانشگاه و انعقاد تفاهم نامه با پلتفرم مینیپی به منظور خرید اعتباری از اقدامات رفاهی ما در این دانشگاه است.
وی تفاهم نامه ایران آیلند برای خرید تخفیفی عینک با کسر از بیمه تکمیلی را از دیگر خدمات این اداره عنوان کرد و یادآور شد: همچنین در سال جاری موفق به امضا تفاهم نامه کالا کارت با بانک قرضالحسنه مهر، تفاهم نامه بن کارت و حقوق(مهریار) با بانک قرض الحسنه مهر شدیم و از این طریق برای کارکنان دانشگاه زمینهای برای خرید کالا و ارائه تسهیلات آماده کردیم.
طالبی اخذ امتیاز تخفیف برای خرید فرش از شرکت شاهکار مشهد و امضای تفاهم نامه کلینیک چشم پزشکی بصیر برای کارکنان را از دیگر برنامههای اجرایی اداره رفاهی دانشگاه امیرکبیر نام برد و یادآور شد: اجرای طرحهای رفاهی چون تخفیف پوشاک وزیری، امضای تفاهمنامه با شرکت شهر فرش، تخفیف کت و شلوار مقدم، ثبت هزینه درمان بیمه تکمیلی توسط اپلیکیشن به صورت غیر حضوری، الکترونیکی کردن ثبت نام و فرمهای وام در سایت اداره رفاه و راه اندازی امکان نظرسنجی در سایت اداره رفاه را در سال جاری کلید خورده است.
رییس اداره رفاه اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ثبت نام و جمع آوری اطلاعات دانش آموزان اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه و ارائه بسته لوازم التحریر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید از دیگر برنامههای رفاهی ذکر کرد و گفت: به منظور پر کردن اوقات فراغت برای فرزندان کارکنان دانشگاه در تابستان، اقدام به برگزاری کلاسهای تابستانی فرزندان کارکنان، اردوی زیارتی قم، جمکران، اردوی طبیعت گردی ، تهاتر با دانشگاه اصفهان برای بهره برداری از هتل اصفهان و تهاتر با مجتمع تفریحی مسکونی فرح آباد (ساری) دانشگاه تهران کردیم.
طالبی با اشاره به بیماری تعدادی از کارکنان دانشگاه افزود یکی از مسئولیتهای اخلاقی اداره رفاه حمایتهای مادی و معنوی از همکارانیست که دوران سخت بیماری را سپری میکنند.
وی با اشاره به ۱۶۰۰ مورد پذیرش و اسکان همکاران در سال ۱۴۰۲ در مهمانسراهای دیناچال(گیلان) و زائرسرای مشهد افزود تمامی مراحل ثبت و درخواست مجتمعهای رفاهی بصورت آنلاین و براساس قرعهکشی بوده است.
طالبی ارائه تسهیلات بانکی به کارکنان دانشگاه را از دیگر خدمات رفاهی این دانشگاه عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به صورت مرابحه و قرضالحسنه از بانک های کشاورزی و مهر ایران به همکاران اعطا شده است.