اطلاعیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رابطه با ادامه فعالیتهای علمی و آموزشی

 | تاریخ ارسال: 1398/12/7 | 

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات پیش آمده در این خصوص، دانشگاه وظیفه خود می‌داند تا جوانب احتیاط جهت حفظ سلامت دانشجویان عزیز ، اساتید و کارکنان را به کار بسته و برنامه‌های آموزشی ترم دوم سال تحصیلی 99-1398 را با کیفیت مناسب برگزار نماید. لذا ترتیبات مربوط به ادامه فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه به شرح زیر اعلام می‌گردد:

:small_red_triangle:بند ۱) فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه مطابق معمول دائر خواهد بود و کلیه واحدها در دانشکده‌ها و دانشگاه خدمات خود را ارائه می‌نمایند.

:small_red_triangle:بند ۲) با توجه به مشکلات ایجاد شده جهت حضور دانشجویان در کلاس‌ها، تمهیدات لازم جهت جبران کلاس‌های اسفندماه به صورت آموزش الکترونیک، کلاس‌های جبرانی در سال جدید و تطویل ترم جاری انجام خواهد گرفت. جزئیات مربوطه در اطلاعیه‌های معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی اعلام خواهد شد.

:small_red_triangle:بند ۳) دفاع از پیشنهاد رساله و پایان‌نامه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه مطابق مقررات کماکان برقرار می‌باشد. در صورت لغو یا تعویق جلسات، مراتب از طریق تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ها به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام و هماهنگی لازم جهت برگزاری دفاعیه انجام خواهد شد.

:small_red_triangle:بند ۴) با توجه به مخاطرات مربوط به شیوع بیماری در فضاهای عمومی، خوابگاهها و سلف سرویسهای دانشجویی تا پایان اسفندماه 98 تعطیل میباشد. سلفهای مکمل با رعایت ضوابط بهداشتی کماکان به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.

 
:large_orange_diamond:اداره روابط عمومی
دانشگاه صنعتی امیرکبیر
(پلی تکنیک تهران)