سوالات متداول سامانه Lms

 | تاریخ ارسال: 1399/2/23 | 
آدرس سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه چیست؟
آدرس این سامانه برای کلاس‌های آموزشی دانشگاه که در پورتال دانشگاه تعریف شده‌اند https://lms.aut.ac.ir/ می‌باشد و برای دوره‌های کوتاه‌مدت که خارج از پورتال دانشگاه و سیستم آموزشی دانشگاه هست http://lmsazad.aut.ac.ir/ می‌باشد.

نام کاربری و پسورد برای ورود به سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه چیست؟
برای سامانه https://lms.aut.ac.ir/  نام کاربری و رمز عبور این سامانه با نام کاربری و رمز عبور پورتال یکسان است و برای سامانه http://lmsazad.aut.ac.ir/ نام کاربری و رمز عبور توسط مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیکی دانشگاه تعریف می‌شود و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

چگونه می‌توان رمز عبور برای ورود به سامانه آموزش الکترونیکی را تغییر داد؟
برای سامانه https://lms.aut.ac.ir/ باید رمز عبور را در پورتال آموزشی دانشگاه تغییر دهید و برای سامانه http://lmsazad.aut.ac.ir/ پس از اولین لاگین در محیط برنامه می‌توانید رمز عبورتان را تغییر دهید.

در صورت فراموش کردن رمز عبور برای ورود به سامانه آموزش الکترونیکی بازیابی رمز عبور به چه شکل است؟
اگر سامانه https://lms.aut.ac.ir/ مد نظر است می‌توانید در صفحه لاگین پرتال آموزشی دانشگاه از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید. اگر از سامانه http://lmsazad.aut.ac.ir/ استفاده می‌کنید بایستی از مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیکی دانشگاه بخواهید تا این رمز را برایتان تغییر دهد.

آیا استاد درس می‌تواند در کلاس تدریس‌یار همان درس حضور داشته باشد یا برعکس؟
در سامانه http://lmsazad.aut.ac.ir/ این مورد با موافقت مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیکی دانشگاه میسر است ولی در سامانه https://lms.aut.ac.ir/ با توجه به اینکه کد درس استاد و تدریس‌یار متفاوت است این امکان به هیچ وجه میسر نیست.

چرا در هنگام استفاده از سرویس Lms با مشکل مواجه می شوم ؟
 با کارشناس شبکه وکامپیوتر دانشکده خود تماس بگیرید.

راهنمای کار با این سامانه را نیاز دارم؟
از لینک https://lms.aut.ac.ir/guide/videoguide.html میتوانید ویدئوهای آموزش کار با سامانه را مشاهده نمایید.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 9982 بار   |   دفعات چاپ: 211 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر