سوالات متداول سامانه پست الکترونیک

 | تاریخ ارسال: 1399/2/23 | 
ورودی جدید هستم و قادر به ساختن ایمیل نیستم و پیام "چنین داده هایی یافت نشد" را دریافت می کنم؟
به صفحه اطلاعات شخصی پورتال خود مراجعه نموده و مطمئن شوید که فیلدهای نام و نام خانوادگی انگلیسی، کد ملی، تلفن همراه (صفر ابتدای شماره هم باید وارد شود) و ایمیل دوم خود را وارد کرده اید. همچنین مطمئن شوید حروف نام و نام خانوادگی انگلیسی سهوا فارسی یا حروف ناشناخته در زبان انگلیسی نباشند، و یا نام و نام خانوادگی انگلیسی جابجا وارد نشده باشد
.اگر اطلاعات ناقص بود به دانشجو اطلاع داده می­شود تا نسبت به تصحیح اطلاعات خود از طریق اداره کل آموزش(دانشجویان مقطع کارشناسی) یا اداره تحصیلات تکمیلی(دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا) اقدام نموده و پس از رفع نقص، ایمیل خود را ایجاد نمایند. درصورت کامل بودن اطلاعات شخصی دانشجو، اپراتور به کارشناس پورتال آموزشی اطلاع می­دهد تا کارشناس مربوطه مشکل را بررسی نموده و مشکل احتمالی مرتفع گردد.

دانشجویان جدید الورود  چگونه پست الکترونیکی ( ایمیل) دانشگاه را  بسازند؟
 برای ساختن پست الکترونیکی دانشگاه پس از اطمینان از تکمیل اطلاعات شخصی (مواردی که با علامت "**"مشخص شده است) ، به آدرس (https://id.aut.ac.ir/) مراجعه نمایید، سپس دریافت نام کاربری را انتخاب نمایید.


رمز عبور ایمیل دانشگاهی را چگونه بازیابی نمایم ؟
با ورود به سامانه
https://id.aut.ac.ir و استفاده از گزینه بازیابی نسبت به دریافت رمز عبور خود اقدام نمایید .
من در مقطع تحصیلی قبلی خود ایمیل دانشگاهی را دریافت نموده و در مقطع جدید ایمیل خود را تغییر گروه نداده­ام. برای تغییر گروه چه کاری انجام دهم ؟
با شماره ۵۵۵۵ تماس بگیرید و موضوع را به اطلاع اپراتور امور مشترکین برسانید. شماره دانشجویی­های هر دو مقطع دانشجو توسط اپراتور بررسی می­شود و در صورت صحت، ایمیل ارتقاء گروه یافته و اپراتور به کارشناس مربوطه اطلاع می­دهد که آدرس ایمیل دانشجو در مقطع جدید درج گردد.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 9045 بار   |   دفعات چاپ: 563 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر