سوالات متداول سامانه پست الکترونیک

 | تاریخ ارسال: 1399/2/23 | 
دانشجوی جدیدالورود هستم چرا قادر به ساختن ایمیل دانشگاهی نمی باشم؟
 
با شماره ۵۵۵۵ تماس بگیرید و موضوع را به اطلاع اپراتور امور مشترکین برسانید.اپراتور در پورتال آموزشی،اطلاعات شخصی دانشجو را بررسی می­کند.اگر اطلاعات ناقص بود به دانشجو اطلاع داده می­شود تا نسبت به تصحیح اطلاعات خود از طریق اداره کل آموزش(دانشجویان مقطع کارشناسی) یا اداره تحصیلات تکمیلی (دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا( اقدام نموده و پس از رفع نقص، ایمیل خود را ایجاد نمایند. درصورت کامل بودن اطلاعات شخصی دانشجو، اپراتور به کارشناس پورتال آموزشی اطلاع می­دهد تا کارشناس مربوطه مشکل را بررسی نموده و مشکل احتمالی مرتفع گردد.
چرا ایمیل من غیر فعال شده است؟
 
با شماره ۵۵۵۵ تماس بگیرید و موضوع را به اطلاع اپراتور امور مشترکین برسانید .عوامل غیرفعال شدن ایمیل توسط اپراتور بررسی و درصورت نبود مشکل، ایمیل فعال می­شود.کاربر می­بایست با مسئول شبکه دانشکده یا واحد خود تماس بگیرد. واحدهایی که مسئول شبکه ندارند با امور مشترکین(۵۵۵۵) تماس می­گیرند و اپراتور امور مشترکین به کارشناس مرکز فناوری اطلاعات، اطلاع می­دهد تا موضوع پیگیری شود.
چگونه میتوام ایمیل دانشگاهی خود را تغییر دهم؟
 
درخواست کتبی خود را از واحد یا دانشکده مربوطه از طریق اتوماسیون اداری به رئیس مرکز فناوری اطلاعات ارسال نمایید. به این نکته توجه نمایید که درصورت تغییر ایمیل کلیه اطلاعات ایمیل قبلی پاک می­شود.
من در مقطع تحصیلی قبلی خود ایمیل دانشگاهی را دریافت نموده و درمقطع جدید ایمیل خود را تغییر گروه نداده‌ام. برای تغییر گروه چه کاری انجام دهم ؟

با شماره ۵۵۵۵ تماس بگیرید و موضوع را به اطلاع اپراتور امور مشترکین برسانید. شماره دانشجوی‌های هر دو مقطع دانشجو توسط اپراتور بررسی می­شود و در صورت صحت، ایمیل ارتقاء گروه یافته و اپراتور به کارشناس مربوطه اطلاع می­دهد که آدرس ایمیل دانشجو در مقطع جدید درج گردد.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3536 بار   |   دفعات چاپ: 236 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر