دوره های کار و آموزش پایدار (کوآپ)

 | تاریخ ارسال: 1399/4/1 | 
دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با همکاری مجموعه ایی از شرکتهای صاحب نام، دوره های کار و آموزش پایدار (کوآپ) را طراحی و پیاده سازی کرده است. بطوریکه در این دوره ها دانشجویان می توانند با وارد شدن به سازمان‌های پیشرو، از باتجربه ها فوت و فن جدید یادگرفته و بدون هزینه، روش‌های حل مساله در محیط‌های واقعی را یاد بگیرند. شما در طول دوران کارشناسی با شرکت در این دوره ها، به ازای هر ماه کار تمام وقت در سازمان مورد انتخابتان، حقوق دریافت خواهید کرد و میزان این حقوق با توافق شما و کارفرما تعیین خواهد شد.
دانشجویان می‌توانند دو ترم همراه با دو تابستان، به صورت تمام‌وقت در شرکت‌های همکار کوآپ مشغول به کار شده و بدون نیاز به پرداخت هزینه، کارشناسی خود را در پنج سال (۱۰ ترم) دریافت کنند. این فارغ‌التحصیلی همراه با ۸ ماه سابقه کاری با بیمه، یک تجربه تکرار نشدنی برای شما خواهد بود. تجربه حضور در شرکت‌های داخلی که کارشان را می‌پسندید می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای اثبات توانمندی‌هایتان به با تجربه‌های فضای کار حرفه‌ای باشد.
طبق آمار، در دنیا، بیش از ۴۰ درصد از دانشجویانی که از دوره‌ی کوآپ استفاده می‌کنند، پس از فارغ‌التحصیلی در شرکتی که دوره کوآپ را آن‌جا گذرانده‌اند، مشغول به کار می‌شوند.

 
 فرصتهای کوآپ

قابل توجه شرکت‌هایی که علاقمند به همکاری در زمینه کواپ با دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر هستند، میتوانید با نماینده کواپ دانشکده تماس گرفته و توافقات مورد نظر برای این همکاری صورت گیرد.

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3800 بار   |   دفعات چاپ: 219 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر