مراسم تقدیر از کارکنان معلول دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1399/9/22 | 

مراسم گرامیداشت "روز جهانی معلولان" با تجلیل از معلولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مراسم تقدیر از ۱۶ نفر از کارکنان معلول دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور آقای غلامعباس حاج بیگی مدیر امور پشتیبانی دانشگاه، آقای مهندس جعفر عبدی مدیر امور مالی دانشگاه و آقای مسعود قریشی مسئول اداره رفاه دانشگاه برگزار شد.
آقای حاج بیگی مدیر امور پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: برنامه داریم در آسانسور سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه تغییراتی ایجاد شود تا تمامی همکاران از جمله همکاران معلول ما بتوانند از این فضا بخوبی استفاده کنند.
وی اظهار داشت: رفت و آمد در برخی مسیرها برای همکاران معلول ما سخت است که برنامه داریم این مسیرها را هموار و اصلاح کنیم.
مدیر امور پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: امیدواریم این بیماری زودتر تمام شود تا بتوانیم بیشتر در کنار همکاران باشیم و بتوانیم مراسمی با حضور همکاران و خانواده های آنها برگزار کنیم.
مهندس جعفر عبدی مدیر امور مالی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: همکاران معلول  در حوزه های مالی و اداری نظرات  خود را به این اداره ارائه کنند تا با کمک همکاران بتوانیم آنها را پیگیری کنیم.
آقای مسعود قریشی مسئول اداره رفاه دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم تاکید کرد: از همکاران درخواست داریم نظرات خود را در حوزه های رفاه بیان کنند تا با همفکری بتوانیم راهکارهایی برای رفع آنها پیدا کنیم.
در این مراسم مسئولان  دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نزدیک در جریان  مشکلات  و دغدغه‌های معلولان قرار گرفتند و  برای پیگیری و رفع  آنها قول مساعد دادند.
در پایان مراسم با اهدا لوح از کارکنان معلول دانشگاه تقدیر به عمل آمد.