دومین نشست بصیرت افزایی بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1399/9/25 | 

دومین نشست بصیرت افزایی از سلسله نشست های بصیرت افزایی بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضورآقای دکتر غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  و آقای مجید کوه خیل فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر  به صورت مجازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آقای کوه خیل فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دومین نشست بصیرت افزایی بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این نشست ها به صورت مستمر برگزار و امروز نیز دومین جلسه آن به صورت مجازی برگزار شد.
فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در نظر داریم جلسات بصیرت افزایی را به صورت مستمر و با موضوعات پیوسته برگزار کنیم و در این جلسات از شخصیت ها و صاحب نظران برای سخنرانی دعوت می شود.
آقای کوه خیل اظهار داشت: همچنین در نظر داریم گردهمایی ویژه  بسیج کارکنان دانشگاه را  بصورت مجازی برگزار کنیم که در این گردهمایی جلسات پرسش و پاسخ با حضور اعضا و شورای بسیج کارکنان برگزار می شود.
وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه تغییراتی در ساختار سازماندهی بسیج ایجاد شده است  تمام کارکنان  دانشگاه  اعم از کارکنان رسمی ، پیمانی، قراردادی، قانون کار و شرکتی می توانند برای تکمیل فرم های جدید به واحد نیروی انسانی بسیج  کارکنان دانشگاه  یا  نمایندگان بسیج کارکنان در دانشکده ها یا واحد ها مراجعه کنند.

 
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
طرح«اقدام راهبردی برای لغو تحریم» مجلس در راستای افزایش مولفه های قدرت کشور است

 
نماینده مجلس شورای شورای اسلامی گفت: طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم» که از سوی مجلس شورای اسلامی بعد از ۴ ماه مطالعه، تحقیق و تعامل با دستگاه های دولتی تصویب شده است در راستای افزایش مولفه های قدرت کشور است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر غلامحسین رضوانی در دومین نشست بصیرت افزایی بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ما باید مقاومت کنیم و مولفه های قدرت خود را حفظ کنیم و روز به روز نیز مولفه های قدرت خود را بیشتر کنیم.
وی افزود: طرحی که مجلس شورای اسلامی بعد از ۴ ماه مطالعه، تحقیق و تعامل با دستگاه های دولتی تصویب کرد در راستای افزایش مولفه های قدرت بود.
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح راهی را ایجاد می کند که بن بست اقتصادی کشور شکسته شود.
رضوانی عنوان داشت: شاید اگر گام های کاهش تعهدات برجامی به صورت جدی انجام می شد لزومی نبود این طرح را مجلس تصویب کند.
نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:
راه حل اساسی برای رفع مشکلات تحریم به داخل ایران باز می گردد.
رضوانی گفت: متاسفانه در شرایطی که همه چیز تحریم است کالاهای لوکس تحریم نیست چراکه دشمنان اعلام کرده اند از این طریق ظرفیت ارزی کشور کاهش می یابد.
وی افزود: منطق ذلت، خواهش و تمنا منجر به فشار بیشتر از سوی دشمن می شود بنابراین وظیفه تمامی ما است که با فریب دشمن مقابله کنیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صدام به آمریکا می گفت که من تابع محض شما هستم و آمریکا به عراق آمد و صدام را ازبین برد اما تعداد کشته های مردم عراق بسیار بیشتر از زمان صدام شد.
رضوانی خاطرنشان کرد: زمانی که آمریکا وارد کشور افغانستان شد هر روز مسلمانان در این کشور یکدیگر را می کشند.
وی ادامه داد: سودانی ها در کشور اختلافاتی داشتند و آمریکا با ورود به مسائل داخلی این کشور موجب شد که این کشور تجزیه شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به فرموده رهبر کبیر انقلاب آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: آمریکا از فناوری هسته ای، سیاست منطقه ای ما و قدرت موشکی ما می ترسد که تمام این موارد مولفه های قدرت ما هستند که نباید به دست خودمان آنها را به دشمن دهیم.
رضوانی عنوان کرد: آمریکا به دنبال این است که مولفه های قدرت ما را بگیرد چراکه هر زمان که دلشان بخواهد ما را بمباران کنند.
وی افزود: آمریکا به نابودی نظام جمهوری اسلامی نیز راضی نیست بلکه آنها به دنبال تجزیه ایران هستند چراکه این امر موجب می شود تا ایران ضعیف شود و درگیر جنگ های داخلی شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  دشمن به دنبال این بود که ما فناوری هسته ای نداشته باشیم بنابراین در برجام به دنبال این بودند که ما در بخشی از توانمندی خود در این زمینه کوتاه بیاییم تا آورده آن رفع تحریم ها باشد که این امر نیز محقق نشد.
وی ادامه داد: اگر هر قدم در مقابل دشمن عقب برویم دشمن یک قدم جلوتر می آید.
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در خصوص آمریکا باید به این باور برسیم که آنها نمی توانند کاری کنند بنابراین امر موجب می شود که دشمن عقب نشینی کند.
رضوانی گفت: به فرموده امام خمینی(ره) آمریکا شیطان بزرگ است بنابراین روش های آمریکا نیز شیطانی است.
وی عنوان کرد: ما باید مقاومت کنیم و مولفه های قدرت خود را حفظ کنیم و روز به روز نیز مولفه های قدرت خود را بیشتر کنیم.