راه‌اندازی سیستم آموزش مجازی بیگ بلوباتن

 | تاریخ ارسال: 1399/10/7 | 
از ابتدای سال تحصیلی جدید، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات با راه اندازی سیستم آموزش مجازی بیگ‌بلوباتن و ترکیب‌آن با سامانه‌های آموزشی مدیریت محتوای دروس- مودل ( courses.aut.ac.ir ) مفتخر است که روزانه به بیش از ۳۵۰۰ نفر خدمات آموزش مجازی خود را ارائه دهد. یکی از نقاط قوت سرویس‌های آموزش مجازی دانشگاه، برخلاف اغلب دانشگاه‌های کشور که صرفا به ارائه خدمات برخط در آموزش مجازی بسنده کردند، ضبط خودکار کلیه کلاس‌های آموزشی بوده که با اختلاف چند ساعت پس از برگزاری هر کلاس، به صورت خودکار در پنل آموزشی اساتید و دانشجویان قرار می‌دهد. این رویکرد موجب شده تا با توجه به شرایط مختلف دسترسی به اینترنت در مناطق مختلف کشور، چنانچه دانشجویی به شرایط مساعد دسترسی نداشت این قابلیت را به وی بدهد که پس از برگزاری کلاس، به ویدیوی کلاس دسترسی داشته باشد.
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در طول هفته‌های اخیر، با ارتقای زیرساخت کلیه سرورهای برگزاری جلسات آنلاین بیگ‌بلوباتن و ارتقای لینک‌های ورودی و خروجی شبکه و ارتباطات سرورها موجب شده تا جلسات آنلاین با کیفیت و پایداری قابل قبولی برگزار گردد.
همچنین با همکاری و هماهنگی با وزارت ارتباطات، کلیه حجم مصرفی و ترافیک ارتباطی دانشجویان و اساتید در جلسات آنلاین بیگ‌بلوباتن دانشگاه صنعتی امیرکبیر رایگان لحاظ شده است.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 9069 بار   |   دفعات چاپ: 144 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر