ارسال گزارشات

 | تاریخ ارسال: 1399/11/12 | 

پس از انعقاد و نهایی سازی قرارداد، مجری پروژه طبق فازها و مراحل پروژه که در پروپوزال پروژه و تعهدات توافق شده در قرارداد، پروژه را انجام داده و گزارشات (شامل دو عدد CD یکی برای ارسال به کارفرما و دیگری بایگانی در دبیرخانه معاونت پژوهشی و کتابخانه مرکزی) آنرا به اداره کل فناوری و ارتباط با صنعت ارسال می کند. کارشناس مسئول هر قرارداد در اداره فناوری و ارتباط با صنعت مطابق “رویه برنامه ریزی و کنترل پروژه”، مسئول ترسیم گانت پروژه طبق پروپوزال و پیگیری خروجی های آن می باشد. کارشناسان اداره ارتباط با صنعت، گزارشات و خروجی های ارائه شده توسط مجری را بررسی کرده و در صورت تایید به کارفرما ارسال می کنند. کارفرما نیز گزارشات دریافتی را بررسی کرده، یا اصلاحاتی را درخواست کرده و یا گزارشات را تایید می کند. در صورت درخواست اصلاحات، کارشناسان اداره فناوری و ارتباط با صنعت با مجری هماهنگ نموده و پس از اعمال اصلاحات توسط مجری، گزارشات نهایی را به کارفرما ارسال می کند. کارفرما پس از تایید گزاشات و طبق قرارداد پرداخت های پروژه را انجام می دهد.

توجه۱: هرگونه تاخیر در تعهدات قرارداد از مدت تعیین شده، بایستی توسط مجری به اداره فناوری و ارتباط با صنعت اعلام شود تا با کارفرما هماهنگی های لازم صورت گیرد. در غیر اینصورت منجر به کسر مبلغ پرداختی از مجری می شود. لازم به ذکر است میزان جریمه تاخیر در متن قرارداد ذکر می شود

توجه۲: کارفرما موظف است حداکثر در مدت معین (طبق قرارداد) گزارشات را بررسی و تایید/عدم تایید آنرا به دانشگاه اعلام کند. کارشناسان اداره ارتباط با صنعت مسئول پیگیری نتیجه گزارشات از کارفرما می باشند.

توجه ۳: درصورت عدم ارسال CD گزارش در هر مرحله پرداخت های دانشگاه به مجری پرداخت نخواهد شد و نامه نیز به کمیته ارتقا ارسال نخواهد شد.


دفعات مشاهده: 1414 بار   |   دفعات چاپ: 229 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر