طرح حاتم

 | تاریخ ارسال: 1399/11/12 | 
به منظور جهت‌دهی و حمایت از پژوهش‌‌‌های دانشگاه در راستای شروع پروژه‌های کلان ملی و توسعه فناوری‌‌های ‌اولویت‌دار، مورد نیاز و ضروری کشور، فعالیت هسته‌‌‌های تحقیقاتی در قالب اختصاص اعتبار حمایت از تحقیقات تاثیرگذار ‌‌ملی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

میزان حمایت
بسته حمایتی برای اعتبار نوع اول تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال می باشد. اعتبار نوع دوم و سوم با کمینه ۴۰۰ میلیون ریال (۲۰۰ میلیون ریال توسط دانشگاه و ۲۰۰ میلیون ریال سازمان یا نهاد حامی) و در صورت نیاز به تامین اعتبار بالاتر، حداکثر ۴۰۰ میلیون ریال از سوی دانشگاه و مابقی آن توسط سازمان یا نهاد حامی در هر سال است. این اعتبار برای مدت دو یا سه سال بر اساس برنامه‌ی پیشنهادی به صورت سالانه پرداخت خواهد شد. اختصاص حمایت به یک هسته برای سال اول در صورت پیشرفت کار مناسب به صورت قطعی بوده و تمدید آن برای سال‌‌های دوم و سوم منوط به تایید گزارش پیشرفت کار سالانه‌ی هسته در راستای برنامه‌ی ارائه شده خواهد بود.به منظور جهت‌دهی و حمایت از پژوهش‌‌‌های دانشگاه در راستای شروع پروژه‌های کلان ملی و توسعه فناوری‌‌های ‌اولویت‌دار، مورد نیاز و ضروری کشور، فعالیت هسته‌‌‌های تحقیقاتی در قالب اختصاص اعتبار حمایت از تحقیقات تاثیرگذار ‌‌ملی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

میزان حمایت
بسته حمایتی برای اعتبار نوع اول تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال می باشد. اعتبار نوع دوم و سوم با کمینه ۴۰۰ میلیون ریال (۲۰۰ میلیون ریال توسط دانشگاه و ۲۰۰ میلیون ریال سازمان یا نهاد حامی) و در صورت نیاز به تامین اعتبار بالاتر، حداکثر ۴۰۰ میلیون ریال از سوی دانشگاه و مابقی آن توسط سازمان یا نهاد حامی در هر سال است. این اعتبار برای مدت دو یا سه سال بر اساس برنامه‌ی پیشنهادی به صورت سالانه پرداخت خواهد شد. اختصاص حمایت به یک هسته برای سال اول در صورت پیشرفت کار مناسب به صورت قطعی بوده و تمدید آن برای سال‌‌های دوم و سوم منوط به تایید گزارش پیشرفت کار سالانه‌ی هسته در راستای برنامه‌ی ارائه شده خواهد بود.

 
  1. رویه شماره AUT-PR-۲۳۰۷ حمایت از تحقیقات ملی (حاتم)
  2. فرم درخواست پذیرش(خلاصه)
  3. فرم درخواست پذیرش(مشروح)
  4. فرم درخواست پیش پرداخت

دفعات مشاهده: 1445 بار   |   دفعات چاپ: 201 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر