درخواست اخذ دروس بعد از انتخاب واحد

 | تاریخ ارسال: 1399/11/27 | 
رویهی درخواست اخذ درس بعد از ثبت نام تکمیلی
برای دروس مهمان بین دانشکده ای رویه مجزا منتشر شده است. این رویه برای اخذ دروسی است که در پرتال قابل مشاهده و انتخاب هستند. دانشجویان عزیز در خصوص پیگیری مشکلات انتخاب واحد لطفا به موارد زیر با دقت توجه فرمایید:
  1. سعی کنید در صورت امکان تا انتهای پریود آزاد مشکل خود را حل کنید. ممکن است امکان افزایش ظرفیت بسیار محدود بعد از ثبت نام تکمیلی وجود داشته باشد. چنانچه بعد از ثبت نام تکمیلی موفق به اخذ درس مورد نظر خود نشدید، طبق رویه زیر برای ارسال درخواست خود اقدام کنید. بدلیل حجم بالای درخواستها فقط به درخواستهایی که طبق رویه زیر ارسال شود رسیدگی خواهد شد.
    1. فقط درخواستهای اخذ واحد بررسی می شود برای حذف درس خود دانشجو باید در بازه ثبت تکمیلی اقدام کند.
    2. همه درخواستهای خود را یکجا در فرم درخواست آموزشی نوشته و فقط یکبار به آدرس ugrad.me@aut.ac.ir ارسال کنید. از ارسال مکرر درخواست بپرهیزید.
    3. زمان ارسال درخواست باید حتما بعد از اتمام پریود آزاد ثبت نام تکمیلی باشد.
    4. مهلت ارسال درخواست تا پایان روز پنجشنبه ۳۰ بهمن است.
    5. مواردی که الویت دارند ادعای فارغ التحصیلی ثبت شده، دانشجویان ممتاز و دو رشته ای و درس درختواره هستند لطفا این موارد را با ذکر معدل در درخواست خود قید کنید. شماره تلفن همراه خود را برای تماس ضروری در درخواست قید کنید.
    6. برای پیشگیری از مشکلات آتی توجه کنید ارسال درخواست فقط برای درس امکانپذیر است و گروه درس توسط آموزش از بین گروههایی که ثبت نامی کمتری دارند انتخاب خواهد شد و گروه قید شده در درخواست در نظر گرفته نخواهد شد. بنابراین اگر حتما درس را صرفنظر از گروه یا استاد درس میخواهید درخواست ارسال کنید.
  2. درخواستها در ابتدای هفته اول اسفند الویت بندی و مواردی که امکانپذیر باشد ترتیب اثر داده خواهد شد. سایر دانشجویان همچنان در حذف و اضافه در تاریخ ۵ و ۶ اسفند فرصت خواهند داشت نسبت به اخذ یا حذف واحد مورد نظر خود اقدام کنند.
  3. توجه شود دسترسی به اینترنت مطمئن از وظایف دانشجویان است و مشکلاتی از قبیل عدم دسترسی به اینترنت و قطعی اینترنت شخصی قابل بررسی نیستند در خصوص قطعی سامانه دانشگاه هم از قبل چاره ای اندیشیده شده و در اطلاعیه زمانبندی ثبت نام توضیح داده شده است.
 
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما دانشجویان عزیز
اداره آموزش دانشکده مهندسی مکانیک
راهنمای میهمان بین دانشکده ای
زمانبندی ثبت نام



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 7034 بار   |   دفعات چاپ: 167 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر