راهنمای سامانه‌ مدیریت شناسه کاربری(سامانه یکپارچه)

 | تاریخ ارسال: 1399/12/17 | 


 
با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه‌های علمی، پژوهشی، صنعتی، فرهنگی و لزوم استفاده از تکنولوژی‌های نوینِ نرم‌افزاری، سامانه‌های مختلفی از جمله پورتال آموزشی، پست الکترونیک و سامانه‌ی مدیریت اینترنت پرسرعت، توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی شده که طیف وسیعی از کاربران اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه را در برمی‌گیرند. از طرفی با گسترش فعالیت‌های دانشگاه، تعداد این سامانه‌ها  افزایش یافته و  تعدد نام کاربری و رمز عبور،  مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می‌نماید.

 مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه برای رفع این مشکل و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند احراز هویت کاربران در سامانه‌های مختلف دانشگاه، "سامانه‌ مدیریت شناسه کاربری"  را راه‌اندازی نموده است. به این ترتیب با ثبت نام و دریافت شناسه و رمز عبور در این سامانه، دیگر نیاز به استفاده از رمزهای مختلف نخواهد بود و تنها با یک شناسه‌ی کاربری و رمز عبور، کاربران می‌توانند به تمامی سامانه‌های دانشگاه دسترسی داشته باشند. بدیهی است انتخاب رمز مناسب برای این شناسه‌ی کاربری بسیار حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است جهت استفاده از سامانه‌های حساس مکانیزم‌های احراز هویت دوعاملی استفاده خواهد شد.
                                                                                                       
**در صورتی‌که با مطالعه فایل راهنما و بخش سوالات متداول مشکل احتمالی در ثبت‌نام برطرف نشد می‌توانید ابتدا مشکل خود را  به آدرس accountsaut.ac.ir ایمیل کرده و یا  در ساعات ۱۰ تا ۱۲ روزهای اداری با شماره ۰۲۱۶۴۵۴۲۸۷۳ تماس حاصل کنید.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 51981 بار   |   دفعات چاپ: 209 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر