راه‌اندازی میزخدمت الکترونیک در دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۸/۱۴ | 
 به منظور  ارائه خدمات به‌موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و همچنین ارتقاء رضایت‌‌مندی آنان از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و کاهش مراجعه حضوری ارباب‌رجوع، "میز خدمت الکترونیک" توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر استقرار یافت.
 
لذا دانشجویان و مراجعین  گرامی از این پس بدون نیاز به رجوع حضوری به دانشگاه می‌توانند با ورود به این سامانه، تقاضای خود را به صورت انواع فایل متنی و یا تصویری بارگذاری نموده و پس از ارسال آن، درخواست مذکور به صورت الکترونیکی در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه ثبت شده و گردش کار و ارجاعات لازم روی آن صورت پذیرفته و نتیجه آن برای فرد درخواست کننده ارسال می‌شود.
در ضمن در تمامی مراحل گردش کار پیامک اطلاع‌رسانی برای فرد درخواست‌کننده ارسال خواهد شد. توجه نمایید که با توجه به نوع درخواست، کل گردش کار می‌تواند به صورت الکترونیکی صورت پذیرد یا در صورتی که در هریک از مراحل گردش کار مراجعه حضوری فرد متقاضی نیاز باشد، این مورد از طریق پیامک به فرد اطلاع رسانی خواهد شد.
 
جهت سهولت بیشتر در پیگیری درخواست خواهشمند است در ثبت موضوع درخواست و مخاطب نامه دقت لازم را مبذول فرمایید.
در صورت لزوم با شماره تلفن ۶۴۵۴۲۲۰۷ و یا ۶۴۵۴۲۲۰۹ (اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه) تماس حاصل نمایید.
 
 ورود به سامانه میز خدمت الکترونیک:
https://ccemd.aut.ac.ir