#
عنوان پایاننامه
توسط
تاریخ دفاع
1
تشخیص خریدارن بالقوه میان کاربران شبکه اجتماعی با استفاده از تحلیل شبکه اجتماعی
گلشن سندسی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1399
2
طراحی روشی جدید برای تشخیص پولشویی مبتنی بر تحلیل شبکه اجتماعی
مریم السادات ماهوتیها و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1399
3
کشف برخط تقلب پیشنهاد ساختگی (Bid-Shielding) در مناقصه و مزایده های الکترونیکی هلندی با رویکرد تحلیل شبکه اجتماعی
فاطمه الثلایا و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
شهریور 1399
4
یک مدل رابط کاربری تطبیق پذیر مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه ای برای وب سایت های تبلیغ الکترونیکی
فاطمه اسلامی بیدگلی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
شهریور 1399
5
ارائهی یک مدل شهرت در سیستم جمعسپاری براساس ارزیابی مجریان طرح توسط درخواستکنندگان و مجریان با استفاده از تحلیل شبکهی اجتماعی
فاطمه تکین و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
تیر 1399
6
تعیین نقاط شروع جهت بهینه سازی انتشارهدفمند محتوا به گره های تعیین شده در شبکه های اجتماعی الکترونیکی
زهرا شمس الدینی لری و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1398
7
ارائه یک سیستم توصیه گر آگاه به زمینه مبتنی بر رفتار کاربر در شبکه اجتماعی با استفاده ازعکس های برچسب شده جغرافیایی
زهرا امینی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1398
8
ارائه یک مدل توصیه گر آگاه به زمینه و مبتنی بر رفتار پیمایشی کاربر
ریحانه یحیائی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اسفند 1397
9
ارائه معماری نسل جدید سیستم های هوش تجاری با معرفی لایه ادراک
سامی ابراهیمی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اسفند 1397
10
روش جدید در توصیه گری آیتم توسط شبکه خرید مشترک مبتنی بر تحلیل شبکه ای کاربران و اقلام
پگاه عظیمی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اسفند 1397
11
مدل توصیهگری بر اساس تحلیل شبکه اعتماد و شبکه خرید و فروش، برای سامانههای تجارت الکترونیک c2c
معراج نورالدینی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1397
12
طراحی سامانه توصیه گر مبتنی بر شبکه اعتماد بین افراد به منظور بهبود انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی
نگین گنجعلی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1397
13
ارائه روشی جهت تعیین گره های پرنفوذ برای افزایش انتشار رفتار اعتماد در شبکه های اجتماعی
مینا عباسپوراورنگی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
آذر 1397
14
ارائه مدلی جدید برای کشف فرایندهای سازمان مبتنی بر تحلیل شبکه های اجتماعی حاصل از مسیر انجام کار و تبادل اطلاعات
روشنک اقاباقری و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
خرداد 1397
15
بهبود فرایندانتشار در شبکه های اجتماعی با استفاده از توصیه گری مخاطب به کاربران منتشر کننده محتوا
سارا متین فر و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1396
16
فرآیندکاوی مقایسه ای با رویکرد تحلیل شبکه اجتماعی
مینا ابراهیمی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
آذر 1396
17
.طراحی و پیاده سازی سامانه توصیه گر برای سیستم های تجارت الکترونیکی C2C پویا مبتنی بر پیش بینی پیوند در شبکه های اجتماعی
فاطمه اهنگری و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
تیر 1396
18
شناسایی گره های تاثیر گذار تر در انتشار قیمت گذاری در شبکه ی زنجیر ه های تامین الکترونیکی
علی تیموری و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1395
19
طراحی و پیاده سازی یک سامانه توصیه گر جدید آگاه به زمینه مبتنی بر رفتار کاربر و با تاکید بر تحلیل شبکه اجتماعی
مینا رازقندی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
دی 1395
20
ارائه یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری، در یک زنجیره تامین مبتنی بر سفارش های تدریجی
پری ناز اسماعیل پور و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
دی 1395
21
طراحی و پیاده سازی سامانه ی شناسایی انجمن ها مبتنی بر ساختار شبکه و رفتار کاربر در شبکه های اجتماعی پویا
سمانه رجبی اسلامی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
آبان 1395
22
.راهکاری برای مدیریت کارآمد ماشین های مجازی نوسانی با هدف کاهش انرژی در مراکز داده ابری
بهنام صادقی اردوبادی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مرداد 1395
23
طراحی وپیاده سازی سیستم توصیه گر مبتنی بر شبکه عصبی وقوانین همبستگی جهت پیشنهاد خدمات بانکی به گروه های مختلف مشتریان(مطالعه موردی بانک مسکن)
حسین تصرفی منش و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1395
24
تشخیص تبانی در مزایده های الکترونیکی با استفاده از تحلیل روابط اجتماعی شرکت کنندگان
فاطمه واشقانی فراهانی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1394
25
روشی جهت یافتن Kموثرترین گره ها براای تبلیغ در شبکه های اجتماعی مبتنی بر تفاوت در نوع روابط میان اعضا با استفاده از الگوریتم حریصانه توسعه یافته
مرضیه حسینی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1394
26
مهندسی Feature سیستم های توصیه گر با استفاده از متد
مینا لونی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1394
27
روشی جهت یافتن Kموثرترین گره ها برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی مبتنی بر ساختار شبکه و الگوهای متفاوت رفتاری گره ها با استفاده از الگوریتم حریصانه
مریم شهسواری و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
دی 1394
28
مدل توصیه گر گروهی بر مبنای روابط اجتماعی کاربران
فهیمه ابراهیمی میمند و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
آبان 1394
29
ارائه یک روش جدید برای توصیه نظیر در شبکههای اجتماعی بر مبنای اعتماد
سیدسعید عارفی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
تیر 1394
30
رابط های کاربری هوشمند در بانکداری الکترونیکی
فرناز علمیه و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1394
31
امکان سنجی و مطالعه عوامل اصلی در ایجاد مدل و سامانه ERP دانشگاهی بر اساس یکپارچهنمودن و استفاده از نرم افزارهای موجود در ایران و ارائه چند نمونه بسته پیشنهادی به عنوانERP دانشگاهی بر اساس ترکیب نرم
محمد صادقی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1394
32
طراحی مدلی برای افزایش وفاداری مشتریان خدمات پس از فروش خودرو با استفاده از دانش حاصل از داده کاوی
مهدیه کردبچه و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1394
33
طراحی مدلی برای توصیه اجزای مورد نیاز در ارائه خدمات مبتنی بر محیط رایانش ابری
بهاره بهرامی سامانی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اسفند 1393
34
.مدل بهبود یافته اعتماد در سیستم های میکرو بلاگ
سهیل ضیائی قهنویه و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1393
35
ارایه مدل استراتژی فناوری اطلاعات سازمان متناسب با معماری و کسب و کار سازمان
الهام شهسواری گوغری و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
آذر 1393
36
طراحی و پیاده سازی سامانه الکترونیکی توصیه گر اخبار مبتنی برمحتوا و عملکردپیمایشی کاربران
سیده تینا زرین قلم و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1393
37
طراحی مدل تعیین الزامات شبکه اجتماعی برای بهبود بازاریابی
ریحانه ترحمی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1393
38
تشخیص تقلب در پرداخت مالیات با استفاده از داده کاوی
مهدی سامعی راد و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1393
39
ورود جریان اطلاعات و فناوری اطلاعات در مدل های تصمیم گیری در زنجیره تامین
فاطمه شیری ورامین و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1393
40
ارائه روشی مبتنی بر شبکههای اجتماعی به منظور تشخیص تبانی در سیستمهای شهرت الکترونیکی برای شبکههای نظیر به نظیر
حسین سرگزی مقدم و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1393
41
طراحی مدل مقیاس دهی خودکار منابع ابر بر اساس میزان تقاضای سرویس های جریان کاری به منظور کاهش هزینه
یعقوب سیاه مرگویی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
تیر 1393
42
ارائه یک مدل تصمیمگیری برای تعیین نوع و خصوصیات روش پرداخت مناسب در معامله الکترونیکی مبتنی بر حداکثرسازی اعتماد در خریدار و فروشنده
حسین عباسی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
تیر 1393
43
هوشمند سازی مدیریت کسب و کار در صنعت خودرو ایران، از طریق طراحی مفهومی داشبورد مدیریتی برای کنترل استراتژیک شرکتهای تابعه گروه قطعات خودرو عظام
ملوسک علی اکبری صبا و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1393
44
برنامه ریزی استراتژیک سیستم های آموزش الکترونیکی با استفادهاز ابزارهای هوش تجاری
علی سعادتی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1393
45
طراحی سیستم رسیدگی به در خواست های دانش آموزان در مدارس هوشمند
علیرضا هاشمی رجاء و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1393
46
تعیین آرایش منابع انسانی برای سامانه رسیدگی به شکایت مشتریان در سازمان های ارائه دهنده خدمات عمومی با رویکرد استفاده از هوش تجاری
فرزاد حاجی زاده بختیاری و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1393
47
طراحی و مدیریت تیم مجازی برای فعالیت در بازار بورس
مجید محمدی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1393
48
ارائه مدل تبلیغات هدفمند و بررسی عوامل افزایش تاثیر گذاری تبلیغات در شبکه های اجتماعی با استفاده از سیستم های پیشنهاد گر و شبکه اعتماد
مریم هومن و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
فروردین 1393
49
تعیین استراتژی امنیتی درمعماری سرویس گرا برای لایه های مختلف سازمان و بر رسی ISM-TOOLSهای مربوط
محمد علی فاتح چهر و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اسفند 1392
50
طراحی مدل تصمیم گیری درلایه های تولید، توزیع و فروش زنجیره تأمین مبتنی بر مکانیزم تسویه سازی گروهی درتوصیه کننده ها
شیوا جلالی اورزمان و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1392
51
بهبودی بر مدیریت امنیت اطلاعات – انتخاب کنترلهای امنیتی مناسب با نوع سازمان در استاندارد ISO/IEC 27000
مریم شاه پسند و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
بهمن 1392
52
ارائه یک مدل توصیه گر جدید با ترکیب سه روش فیلتر کننده مشارکتی مبتنی بر محتوا و دموگرافیک
میثم جلالی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
آبان 1392
53
ارائه مدلی برای توصیه ایجاد پیوند در شبکه های اجتماعی مبتنی بر روابط تجاری
محمد دهقان بهابادی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1392
54
طراحی و پیاده سازی کاتالوگ تجاری با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده جهت معرفی محصولات دکوراسیون داخلی
مرتضی باغخانی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1392
55
پیشنهاد خودکار افراد مناسب برای یک تیم مجازی توسط یک سیستم توصیه گر بر روی بستر شبکه های اجتماعی تخصصی (انجمن)
امیر بلوچی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1392
56
پیاده سازی سیستم مدیریت موجودی مشتری در زنجیره تامین مبتنی بر معماری سرویس گرا
علیرضا امین فلاحی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1392
57
طراحی الگوریتم پیشنهاد کننده محیط آگاه برای سرویس های محاسبات ابری در سامانه های سیار
سیده سمیه مرتضوی باباحیدری و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
خرداد 1392
58
ارائه روشی مبتنی بر داده کاوی برای تشخیص تقلب در کارت هوشمند سوخت به کمک هوش تجاری
محمد شکیبازاد و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1392
59
ارائه یک مدل جدید برای انتخاب الگوی جریان داده و اطلاعات در زنجیره تأمین با مد سفارشی سازی
صابر دین پرست و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
آبان 1391
60
طراحی مدل نگاشت مراحل متدولوژی اختصاصی تولید سیستم اطلاعاتی با امکانات ابزار مدیریت جریان های کاری
مارال حسین زاده خجسته و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1391
61
طراحی سیستم پیشنهاد دهنده آگاه به متن در بستر تجارت سیار با رویکرد تصفیه سازی گروهی در شبکه های اجتماعی
گلشن السادات افضلی بروجنی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1391
62
طراحی تیم مجازی برای طراحی سازه سد های بتنی
قاسم باسره و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1391
63
طراحی مدل تعیین اقدامات جهت باز مهندسی جریانهای کاری تجاری با رویکرد متا مدلینگ
فریما منشی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اسفند 1390
64
طراحی مدل تصمیم گیری جهت تعیین درجه اهمیت پیگیری تراکنش های مشکوک کارت های پرداخت الکترونیک با رویکرد هوش تجاری
محمدرضا هراتی نیک و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
آبان 1390
65
تحلیل و طراحی سامانه بازساختار بندی اتوماتیک صفحات وب سایت تجارت الکترونیک بر اساس ارزیابی اهمیت صفحات
محمدمهدی میرزایی پور گلورزی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1390
66
طراحی وتوسعه مدل اختصاصی برای برنامه ریزی راهبردی(فناوری اطلاعات) سامانه های حمل ونقل
سپهر گلریز خاتمی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1390
67
ایجاد مدلی برای برنامه ریزی راهبردی زنجیره تامین خدمات الکترونیکی با استفاده از عامل های هوشمند نرم افزاری
علیرضا صائبی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1390
68
امنیت سیستم های پیشنهاد دهنده بوسیله تحلیل و مدلسازی حملات با رویکرد تأثیر-مبنا
محمدامین مرید و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1390
69
طراحی مدل چارچوب برنامهریزی و مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات در تولیدکنندگان سازههای مخابراتی
بابک توسلی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1390
70
طراحی وپیاده سازی یک سیستم مدیریت دانش تلفیقی با استاندارد های مدیریت پروژهPMI برای استخراج وثبت دانش در مدیریت یک پروژه IT
هادی فتوحی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1390
71
تحلیل وطراحی سیستم تصمیم یار در تععین برنامه تامین قطعات یدکی در خودروسازان
لیدا مسگین و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1390
72
ایجاد مدل پیش بطنی گریز مشتریان بر اساس رویکرد داده کاوی مبتنی بر خوشه بندی با استفاده از شبکه عصبی
فرشاد اقابزرگی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اسفند 1389
73
بهینه سازی حراج بر خط از نوع انگلیسی از دیدگاه فروشنده با استفاده از روش متامدلینگ مبتنی بر شبیه سازی
محسن رضایی صالح و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اسفند 1389
74
ارائه مدل تخصیص موقعیت انباری مناسب جهت انبارش و برداشت کالا با استفاده از ترکیب الگوریتم فازی و شبکههای عصبی مصنوعی
عطیه دانش شهرکی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1389
75
طراحی مدلی برای ایجاد همسوئی ساختاری کسب و کار و فناوری اطلاعات در سازمانهای تولید کننده پستهای فشار قوی برق
صبا السادات بزرگی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1389
76
مهندسی، تحلیل وطراحی یک سیستم جامع مدیریت پروه
مریم ابراهیمی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1389
77
ارائه طرح سیستم اطلاعات مدیریت پروژه برای راه و ترابری استان تهران
مژگان لبافی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1389
78
ارائه یک مکانیزم جدید برای مدیریت شهرت در بازارهای الکترونیکی
فهیمه سادات مجلسی نصرابادی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
تیر 1389
79
طراحی چارچوب اختصاصی و برنامهریزی راهبردی واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران
فرخ امدادی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
خرداد 1389
80
ارزیابی چارچوب Cobit برای استقرار حاکمیت فناوری اطلاعات در سازمانهای مبتنی بر سرویس
مرتضی علاالدینی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1389
81
تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم جریان کار در یک سازمان با استفاده از نرم افزار BPEL
سارا دانایی مقدم و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1388
82
ردیابی قطعات خودروهای تحت گارانتی به کمک فناوری RFID (مطالعه موردی: خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو)
قاسم رنگچیان و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
اردیبهشت 1387
83
طراحی روشی جهت ساخت،انتخاب و سازگار کردن متدولوژیهای توسعه نرمافزار در پروژههای سازمانی
بهرنگ تاج احمدی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
فروردین 1387
84
طراحی مدل تحلیل وب سایتهای اینترنتی بر اساس فاکتورهای انسانی بومی
افسانه مرتضوی و سیدعلیرضا هاشمی گلپایگانی
مهر 1386