دانشگاه صنعتی امیرکبیر- اطلاعیه‌ها
اطلاعیه پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد ورودی جدید سال ۱۳۹۸

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۱۶ | 
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم دوره کارشناسی ارشد ورودی جدید سال ۱۳۹۸

ضمن عرض تبریک به مناسبت پذیرفته شدن شما در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، به اطلاع می رساند کلیه پذیرفته شدگان لازم است طی مراحل تعیین شده در راهنمای پیوست شماره (۱) تحت عنوان راهنمای ورود به پورتال آموزشی نسبت به ثبت اطلاعات مورد نظر اقدام نموده و با به همراه داشتن اصل مدارک (شناسنامه،کارت پایان خدمت و یا هر نوع گواهی مربوط به نظام وظیفه، گواهی/دانشنامه کارشناسی) جهت تشکیل پرونده در روز دوشنبه ۲۵/۶/۹۸ به دانشکده مربوط مراجعه نمایند.
زمان مراجعه صبح ها ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و عصرها ۱۳:۳۰ الی ۱۴:۳۰ می باشد.
ضروریست کلیه پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه جهت ارائه اصل مدارک و تشکیل پرونده روز مذکور وارد پورتال آموزشی دانشگاه شده، تمامی اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و مدارک درخواستی را بارگذاری نمایند. شایان ذکر است اخذ شماره دانشجویی و انتخاب واحد دانشجویان منوط به تکمیل اطلاعات صفحه شخصی، تکمیل فرم های موجود در پورتال ، بارگذاری مدارک و ایجاد ایمیل دانشگاه می باشد . دسترسی به پورتال آموزشی از تاریخ ۲۴/۶/۹۸ امکان پذیر می باشد.
http://portal.aut.ac.ir/aportal/register.jsp
پذیرفته شدگان بدون آزمون برای دریافت شماره داوطلبی یا شماره پرونده می توانند به سایت دفتر استعدادهای درخشان مراجعه نمایند.
پذیرفته شدگان پردیس کیش می توانند با ۸ رقم سمت راست کد ملی خود وارد پورتال شده و نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند (شناسه عبور ۸ رقم سمت راست کد ملی و رمز عبور کد ملی می باشد)
بارگذاری مدارک در پورتال آموزشی در روز دوشنبه 25/6/98 نیز امکان پذیر می باشد.
مراحل تکمیل پورتال آموزشی :
۱)تکمیل صفحه اطلاعات شخصی
۲)تکمیل و تایید (امضاء) فرمهای درخواستی به صورت الکترونیکی
- کلیه پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد، باید فرمهای تعهد مندرج در پورتال را به دقت مطالعه و نسبت به تایید آن اقدام نمایند. فرم های تعهد با توجه به نوع ورود هر دانشجو در صفحه نمایش پورتال قابل رویت است. لذا تعهدنامه های دانشجو با نوع ورود روزانه ، نوبت دوم با هم متفاوت است.
۳)تکمیل، چاپ و امضا فرم صلاحیت عمومی (مختص دانشجویان بدون آزمون)، فرم صلاحت عمومی و راهنمای تکمیل فرم مذکور در ضمیمه همین اطلاعیه قابل دسترسی می باشد.
- پذیرفته شدگان بدون آزمون ملزم به تکمیل فرم صلاحیت عمومی می باشند و همچنین باید نسبت به پرداخت مبلغ ۴۴۰.۰۰۰ ریال به شماره شبا IR۷۷۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۲۱۱۰۱۰۰۷۴۸۹ نزد بانک ملی بنام خزانه داری کل کشور اقدام نموده و مدارک زیر را تحویل کارشناس مربوطه خویش در دانشکده نمایند.
الف)ارائه اصل و یک نسخه تصویر فیش بانکی
ب) ارائه اصل فرم صلاحیت عمومی تکمیل شده که لازم است عکس دانشجو نیز به آن الصاق شود.
ج) ارائه ۲ سری تصویر فرم صلاحیت عمومی تکمیل شده
د) ارائه تصویر تمامی صفحات شناسنامه
ه) ارائه تصویر پشت و رو کارت ملی

۴)بارگذاری مدارک در پورتال آموزشی و تحویل مدارک به دانشکده مربوطه
الف- بارگذاری مدارک درخواستی
لازم است کلیه مدارک زیر در پورتال بارگذاری شوند:
• تصویر تمام صفحات شناسنامه
• تصویر کارت ملی (رو و پشت)
• تصویر مدرک دوره کارشناسی (گواهی نامه موقت یا نامه معرفی به نظام وظیفه)
• • تصویر گواهی یا نامه ای از دانشگاه محل دوره کارشناسی مبنی بر اینکه دانشجو تا تاریخ ۳۱/۶/۹۸ از دوره فارغ التحصیل خواهد شد.مربوط به پذیرفته شدگانی است که تا تاریخ تشکیل پرونده (۲۵/۶/۹۸) فارغ التحصیل نشده اند.
• یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت، کارت معافیت، کارت کفالت (رو و پشت) در صورت دارا بودن کارتهای مذکور )
۵ : ایجاد ایمیل دانشگاه :
برای ایجاد ایمیل دانشگاه با ورود به آدرس https://sepehr.aut.ac.ir ، و با کلیلک بر روی دکمه کاربر جدید و پرکردن فرم مربوطه٬ نسبت به ایجاد ایمیل اقدام نمایید، کلیه احکام و اطلاعیه های دانشگاه ا فقط به ایمیل دانشگاه ارسال می شود.
نکته: پس از تکمیل اطلاعات شخصی در سامانه، تکمیل و تایید (امضاء) فرمهای درخواستی به صورت الکترونیکی و بارگذاری مدارک در پورتال، و ایجاد اپست الکترونیکی دانشگاه، شماره دانشجویی به شما ارائه خواهد شد.

ب- به همراه داشتن اصل مدارک مشروحه زیر جهت تطبیق مدارک الزامی می باشد:
۱)شناسنامه
۲) کارت ملی
۳) اصل مدرک کارشناسی ( در صورت نداشتن گواهی فراغت از تحصیل ارائه اصل گواهی معدل تایید شده و یا نامه ای مبنی بر گواهی فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱/۶/۹۸) مربوط به پذیرفته شدگانی است که تا تاریخ تشکیل پرونده ۲۵/۶/۹۸) فارغ التحصیل نشده اند.
۴)اصل مدرک نظام وظیفه (کارت پایان خدمت، کارت کفالت و ... )
۵)ارائه یک نسخه تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی (در صورت درخواست دانشکده)
۶) ارائه فرم تکمیل شده صلاحیت عمومی به همراه مدارک اعلام شده (مختص دانشجویان بدون آزمون)
توضیحات:
توضیح ۱: کلیه اطلاعیه ها، احکام و .... صرفاً از طریق پست الکترونیکی دانشگاه و یا از طریق پیامک به اطلاع دانشجویان خواهد رسید، بنابراین ضروری است دانشجویان در ثبت شماره همراه خود در پورتال آموزشی دقت نموده و در صورت تغییر شماره همراه در طول دوره تحصیل خود موضوع را جهت اصلاح اطلاعات به تحصیلات تکمیلی دانشکده اطلاع دهند.
توضیح ۲: پذیرفته شدگان پردیس (واحد دانشگاهی) بندر ماهشهر - گرمسار و بندرعباس باید به واحد های مربوط در پردیس های مذکور مراجعه و پذیرفته شدگان پردیس خودگردان نیز به دانشکده مربوط خود در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مراجعه نمایند.
توضیح ۳: انتخاب واحد با نظر دانشکده با ورود به پورتال آموزشی دانشگاه توسط شخص دانشجو در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تاریخ ۲۶ و ۲۷ شهریورماه انجام می پذیرد، بنابراین لازم است زمان تشکیل پرونده ۲۵ شهریورماه مشاوره لازم برای انتخاب واحد از دانشکده اخذ شود.
توضیح۴: دانشجویان می توانند کارت دانشجویی خود را حدوداً دو هفته پس از ثبت نام از تحصیلات تکمیلی دانشکده دریافت نمایند. زمان دقیق تحویل کارت متعاقباً اعلام می ‌شود.
توضیح۵: پذیرفته شدگان مشمول خدمت نظام وظیفه که تا تاریخ ۳۱/۶/۹۸ فارغ التحصیل شده/می شوند باید برای دریافت نامه درخواست معافیت تحصیلی خود از تاریخ مذکور به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مراجعه و با به همراه داشتن تصویر مدرک دوره کارشناسی و اصل شناسنامه و کارت ملی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و پاسخ نامه را به دانشکده مربوطه تحویل نمایند. ضمناً سایر دانشجویان که بعد از تاریخ فوق فارغ التحصیل می شوند طبق فرم تعهد نامه شماره ۱۵، بعد از انجام امور فارغ التحصیلی در دانشگاه محل دوره کارشناسی طبق توضیح همین بند اقدام نمایند.
- اعتبار تاریخ نامه درخواست معافیت تحصیلی از تاریخ صدور به مدت ۱۰ روز می باشد و پس از آن دفاتر پلیس +۱۰ از پذیرش درخواست خودداری می نمایند. بنابراین ضروریست دانشجویان در زمان تعیین شده به دفاتر مربوط مراجعه نمایید.

توضیح ۶: پذیرفته شدگان درحال خدمت سربازی پس از انجام کلیه مراحل فوق جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت سربازی به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه (طبقه اول ساختمان آموزش) مراجعه نمایند.
مهم ۱: شروع کلاس ها ۳۰/۶/۹۸ می باشد. بنابراین حضور کلیه دانشجویان در کلاس ها از تاریخ مذکور الزامی است.
مهم۲: ثبت نام نیمسال اول دانشجویان شهریه پرداز اعم از نوبت دوم، پردیس خودگردان و ... منوط به پرداخت شهریه تحصیلی ترم مذکور در بازه زمانی مقرر می باشد، در غیر اینصورت امکان اخذ واحد در نیمسال اول ۹۸-۹۷ وجود ندارد. برای اطلاع از نحوه پرداخت شهریه به سایت مرکز آموزشهای الکترونیکی و آزاد به آدرس http://azad.aut.ac.ir مراجعه شود.


با آرزوی موفقیت روزافزون
مدیریت تحصیلات تکمیلی
دانشگاه صنعتی امیرکبیر

پیوندها


نشانی مطلب در وبگاه دانشگاه صنعتی امیرکبیر:
http://aut.ac.ir/find.php?item=1.335.410.fa
برگشت به اصل مطلب