دفتر بازاریابی و کنترل پروژه از زمان شروع فعالیت خود به صورت مستمر به ارتقا سطح توانمندی دانشجویان و اساتید هیئت علمی دانشگاه متعهد میداند. از این رو، سلسله آموزشهایی با هدف بهبود عملکرد جامعه دانشگاهی در فرآیند عقد قراردادهای صنعتی توسط دفتر تدوین شده است. اولین رویداد به آموزش اصول پروپوزالنویسی اختصاص پیدا کرد که توسط دکتر مهدی مجیدپور، مدیر دفتر بازاریابی و کنترل پروژه دانشگاه، به صورت کارگاهی در سه ساعت برگزار شد. در این دوره آموزشی ۱۰ نفر از اساتید جوان دانشگاه از ۸ دانشکده حضور داشتند و پیشبینی میشود که در نتیجه آن نرخ پذیرش پروپوزالهای ارسالی افزایش پیدا کند.
|