به مناسبت گرامیداشت دهه فجر؛ همایش پیاده روی و تجدید میثاق با شهدا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1400/11/12 | 


همایش پیاده روی و تجدید میثاق با شهدا و آرمان های انقلاب امروز ۱۲بهمن ماه همزمان سالروز با ورود امام خمینی (ره) به میهن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرکت کنندگان دراین همایش با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی امیرکبیر و اهدا گل با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
در این مراسم حجت الاسلام ناصر رحیم لو معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم که انقلابی باشیم و شاخصه انقلابی بودن براساس فمن یکفر بالطاغوت و یؤمن بالله تنفر از طاغوت زمان  و گرایش به خدا و خدایی شدن است چراکه بنا به سخن خدا هو الحی القیوم در این دنیا همه چیز به خداوند تکیه داده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند که همه افراد باید در جهاد تبیین مشارکت کنند چراکه هدف قرآن ، اهلبیت ، همه انبیاء و اولیاء روشن کردن راه حق است قد تبین الرشد من الغی.
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: بنا به بیان امام صادق علیه السلام :اگر در فعالیت های سیاسی  هدف این باشد که حرف خداوند بالاتر از همه حرفها قرار گیرد برای تمام  این فعالیتهای سیاسی اجر و ثواب قرار داده می شود. افراد نباید در امور سیاسی حرف خود و خودی های خود را به کرسی بنشانند بلکه ما باید تنها برای به کرسی نشاندن حرف خداوند تلاش کنیم.
حجت الاسلام رحیم لو اظهار داشت:شاخصه حضرت امام خمینی (ره) این بود که در تمامی امور قیام و حرکتشان برای خدا بود.


عکس ها را در ادامه ملاحظه نمائید. / عکاس: «محمد طاهری» از روابط عمومی دانشگاه