تقدیر رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کل کشور از دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دلیل فعالیت های خیرخواهانه

 | تاریخ ارسال: 1401/2/18 | 

دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دلیل فعالیت های خیرخواهانه از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کل کشور بعنوان برترین جوان خیر کشور تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکاه صنعتی امیرکبیر،  احمد حافظی مقام ،دانشجوی دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق سیستم های قدرت دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت خیرخواهانه خود در راستای حمایت از خانواده های کم بضاعت و کودکان بدسرپرست را از طریق طرح محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) شروع کرد.
شروع این طرح با انتخاب یک فرزند از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان فراهان بود و پس از گذشت زمان حمایت این دانشجو گسترده تر شد به نحوی که با روند افزایش تعداد فرزندان، تعداد شهرهای تحت پوشش نیز افزایش پیدا کرد.
بنا به گفته وی این روند همچنان با روندی فزاینده در حال انجام است و امیدوار است بتواند این امر خداپسندانه و فرهنگ حمایت از همنوعان را در سطح کشور گسترش دهد.
در لوح تقدیر این دانشجو آمده است:«بی شک اقدامات ارزنده جنابعالی در رسیدگی به ایتام و تاسی از مشی و شیوه مولا و مقتدای مومنان ابوالایتام حضرت امیرالمومنین‌علی(ع) در فرهنگ دینی و اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حمایت از ایتام و محرومان اندوخته گرانقدری در پیشگاه خداوند باری تعالی خواهد بود».
تصویر لوح را در ادامه ملاحظه نمائید: ...