مراسم تجلیل از کارکنان معلول دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/9/12 | 

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی معلولین از کارکنان معلول دانشگاه صنعتی امیرکبیر تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهندس بهنام صبوحی مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: پرتلاش ترین همکاران از افرادی هستند که معلولیت جسمی دارند در حالیکه معلولیت های جسمانی مانع از انجام کارهایشان نبوده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر همواره سعی داشته آسایش بهتری برای این افراد فراهم کند، گفت: ما آمادگی داریم تا مشکلات آنها را بشنویم و در راستای رفع آنها گام برداریم.
همچنین در این مراسم کارکنان معلول دانشگاه صنعتی امیرکبیر نظرات و دغدغه های خود را بیان کردند.
گفتنی است : در این مراسم از ۱۶ نفر از کارکنان معلول دانشگاه صنعتی امیرکبیر تجلیل به عمل آمد.

در دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛
کارگروهی برای اعضای معلول دانشگاه تشکیل می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به تشکیل کارگروهی برای اعضای معلول دانشگاه گفت: این کارگروه در راستای احصا ظرفیت های قانونی این افراد ایجاد خواهد شد.
دکتر علی کمالی ایگلی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم ضمن تبریک این روز گفت: ما تلاش داریم مناسب سازی سطوح، جابجایی و ... را در راستای رفع مشکلات کارکنان  معلول  دانشگاه را به نحو احسن انجام دهیم. ما علاقمند به شنیدن صحبتهای این کارکنان خدوم هستیم.
وی با اشاره به برنامه دانشگاه برای معلولان گفت: بنا داریم کارگروهی متشکل از همین افراد را در دانشگاه تشکیل دهیم تا بتوانند تمام ظرفیت های قانونی اعم از معافیت ها، تسهیلات و ... که برایشان به کار گرفته می شود را احصا کنیم.
به گفته وی، این کارگروه در راستای استفاده از تمام ظرفیت های ممکن قانونی دانشگاه بوده ضمن اینکه به معیشت آنها توجه می شود.
وی افزود: در این کارگروه نیز می توانیم ماموریت هایی را در نظر بگیریم که این افراد توانایی انجام کارهای دیگری را دارند تا در ادامه آن بتوانیم تقدیر معنوی و مالی داشته باشیم. در واقع کارهای روی زمین مانده دانشگاه به واسطه افراد معلول که توانایی دارند حل می شود و ما چنین کارهایی را به آنان می سپاریم.