برگزاری نشست مشترک معاون جدید و پیشین پژوهش و فناوری دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1401/11/17 | 

 نشست مشترک معاون جدید و پیشین پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : دکتر محمد جواد شهرابی عامری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از تلاش های  وافر دکتر غفاریان تقدیر و تشکر کرد و گفت:  دکتر غفاریان از اساتید صادق، متعهد، پرتلاش  دانشگاه هستند و  تلاش‌های زیادی در راستای اهداف عالی نظام و دانشگاه در دوره تصدی معاونت پژوهشی  متقبل شدند  ضمن آرزوی سلامتی و توفیق؛ انتظار داریم همواره از مشاوره و راهنمایی ایشان در  معاونت  پژوهشی  دانشگاه بهره مند شویم.
دکتر سید رضا غفاریان معاون پیشین پژوهش و فناوری دانشگاه نیز در این نشست گفت: همه ما وظیفه داریم برای موفقیت،  توسعه  و ارتقای سطح علمی دانشگاه تلاش کنیم تا نتایج مطلوب حاصل شود و دسترسی به قله‌های علم در کشور تسریع  یابد.
دکتر غفاریان به تشکیل سازمان توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه به عنوان یک اقدام اساسی اشاره کرد و گفت : تشکیل این سازمان کمک شایانی به توسعه، جهش و حمایت از شرکت های دانش بنیان می کند.
در حکمی از سوی رئیس دانشگاه ، به  دکتر غفاریان ماموریت داده شد تا با امکان سنجی اقتصادی و بررسی ضوابط مربوط به "سازمان توسعه و سرمایه گذاری  دانشگاه صنعتی امیرکبیر" با هماهنگی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ، طرح تاسیس این سازمان را جهت طرح در هیات رئیسه تهیه و ارائه نماید.