با انعقاد قراردادی محقق می‌شود؛ سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه آزمایشگاه جامع مواد پلیمری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 | تاریخ ارسال: 1403/3/5 | 

با هدف توسعه و تجهیز آزمایشگاه جامع مواد پلیمری صنایع بالادستی، قرارداد سرمایه‏ گذاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بخش خصوصی منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، قرارداد همکاری تجهیز آزمایشگاه جامع پلیمری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت حفاری دانا کیش به امضا دکتر محمدجواد عامری معاون پژوهشی دانشگاه و غلامرضا یونسی مدیرعامل این شرکت رسید.
 تجهیز آزمایشگاه در دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر زمینه همکاری این بخش خصوصی با دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و در این همکاری قرار است این شرکت در خصوص تجهیز آزمایشگاه جامع مواد پلیمری صنایع بالادستی با رویکرد پژوهشی در سنتز مواد جدید، سرمایه‏گذاری کند.
طبق این قرار داد، شرکت حفاری دانا کیش با مشارکت و همکاری دانشگاه در تأمین بخشی از منابع مالی مورد نیاز به منظور تأسیس، تجهیز و بهره‏برداری از آزمایشگاه جامع مواد پلیمری صنایع بالادستی نفت و گاز واقع در دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ارائه خدمات آزمایشگاهی مورد درخواست این شرکت اقدام کند.
این آزمایشگاهی در فضایی به مساحتی ۲۰۴ متر مربع است و این شرکت قرار است ظرف مدت ۱۰ ماه اقدام به تأسیس و تجهیز این آزمایشگاه کند.