اهدا تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کرونا توسط مدیر عامل یکی از شرکت های فعال در حوزه صنایع معدنی و فولادی به مرکز بهداشت دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1399/6/12 | 

مهندس وحید شیخ زاده، مدیر عامل شرکت مهندسی فکور صنعت تهران، ضمن حضور در دفتر ریاست دانشگاه ، تعدادی دستگاه و تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کرونا را به دانشگاه صنعتی امیرکبیر اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : مدیر عامل شرکت مهندسی فکور صنعت تهران  و  از دانش آموختگان دانشکده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جلسه ای با حضور ریاست دانشگاه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و مساعدت در حوزه های مربوط به کرونا اقلامی شامل دو دستگاه اکسیژن ساز ۵ لیتری،  ۱۴ دستگاه اکسیژن سنج،  ۴ دستگاه تب سنج لیزری و ۱۰ هزار ماسک به دانشگاه صنعتی امیرکبیر اهدا کرد.
مهندس شیخ زاده و تیم اجرایی آن شرکت فعالیت های ارزشمندی را در زنجیره ارزش صنایع معدنی و فولادی کشور به ثمر نشانده است و در حال حاضر مدیریت و عوامل این شرکت آمادگی دارند  تا همکاریهای فنی گسترده تری را با دانشگاه آغاز نمایند.
گفتنی است: این برای اولین  بار است که یک فعال صنعتی در نقش یک خیر  ابتدا  نیازمندی دانشگاه را تشخیص و سپس نسبت به خریداری و اهدای آنها به دانشگاه اقدام نموده است.
مدیر عامل شرکت فکور صنعت تهران از اعلام آمادگی این شرکت برای اهدای نیازهای بهداشتی مرتبط بابیماری کرونا در قالب بسته هایی برای پرسنل و خانواده های آنان خبر داد و گفت :  نیازهای ضروری اقلام مصرفی وبهداشتی  پرسنل شامل اعضای هیئت علمی و کارکنان پیشکسوت و افراد در معرض خطر را بصورت ویژه و با رعایت استانداردهای بالا و با  تایید مرکز بهداشت دانشگاه تامین و در اختیار دانشگاه قرار دهند.
وی همچنین با بیان خاطراتی از دوران تحصیل خود در دانشگاه و با عرض ارادت خدمت همه استادان و مدیران دانشگاه،  افزود:  شرکت تحت مدیریت ایشان آمادگی دارد تا با همکاری مسئولان دانشگاه و تا پایان بیماری کرونا اقدامات موثرتری را در تقویت حوزه بهداشت دانشگاه  به انجام برساند.
در این جلسه دکتر معتمدی ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن تشکر از زحمات مدیر عامل شرکت فکور صنعت تهران اظهار امیدواری نمودند تا ارتباط دانشگاه و آن شرکت در حوزه های وسیع تر و تخصصی تری گسترش پیدا نماید.