پیام ریاست دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰

 | تاریخ ارسال: 1399/7/1 | 
پیام ریاست دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰

به رغم شرایطی که همه گیری ویروس کرونا برای دنیا ایجاد کرده است، اما دگربار فصل علم اندوزی و انش افروزی از راه رسید تا نقش‌آفرینان سنگر علم و تهذیب با جهد و جهاد در راه اهتزاز پرچم دانش در قله معرفت قدم بردارند.

فصلی که نیکو تقارن همیشگی آن با هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام، وظیفه پویندگان دانش در خدمت به مردم و رفاه کشور با شجاعت و آزادگی را یادآوری می‌کند.

آغاز سال تحصیلی را به تمام اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال تحصیلی پیش رو با کوشش و تشریک مساعی، علیرغم وضعیت خاص «کرونا» و محدودیت به وجود آمده پر بارتر از همیشه بوده و با اجرای هر چه بهتر برنامه راهبردی در ارتقای دانشگاه و خدمت به ایران عزیز بیش از پیش موفق باشیم.

بی شک هماهنگی و همکاری خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( پلی‌تکنیک تهران ) سرمایه‌ای عظیم در مسیر پیش رو بوده و به یاری خداوند آینده‌ای پربارتر خواهیم ساخت.   خصوصاً شرایط بوجود آمده از ویروس کرونا و  تحریم های اقتصادی تلاش بیشتری را می طلبد تا با استعانت از خداوند متعال بتوانیم برنامه های ارتقاء جایگاه دانشگاه را همچنان با موفقیت پیش ببریم و در کنار سایر هموطنان در جهت رفع مشکلات موجود و سربلندی ایران عزیز بیش از پیش موفق باشیم.

 
از خداوند متعال؛ صحت و سلامتی یکایک شما عزیزان را مسئلت دارم. 
سید احمد معتمدی
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر