۱- شرکت گنندگان باید در ارایه سه دقیقه ای خود مهمترین پیام و ایده اصلی کتاب و یا برشی از کتاب مورد نظر را به مخاطبان منتقل نمایند.
۲- معرفی کتاب باید در قالبی جذاب و با استفاده از فنون و مهارتهای ارتباطی انجام شود.
۳- زمان ارائه صرفاً، ۳ دقیقه خواهد بود. به ازای زمان اضافی تا ۱۰ ثانیه ۲ امتیاز از مجموع امتیازات شرکت کننده کسر می شود و در صورت اضافه شدن بیش از ۱۰ ثانیه، شرکت کننده از مسابقات حذف میشود.
۴- کتاب هایی که مجوزهای لازم را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نکرده اند و یا به تشخیص واحد مجری و سازمان انتشارات منافی ارزش های دینی و ملی و انقلابی باشند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.
۵- ضروری است در هنگام ارایه از رفتار،سخن، حرکات و پوششهای هنجارشکن، غیرمتعارف و نامتناسب با شان دانشجو و دانشگاه پرهیز شود.
- مسابقات در دو بخش عمومی و بخش تخصصی ( با موضوع اقتصاد) در جهاد دانشگاهی امیرکبیر انجام می شود.
- مسابقات به صورت حضوری می باشد.
- مهلت ثبت نام: پایان اردیبهشت ماه.
- اهدای جایزه به نفرات برتر
پل های ارتباطی: